Manlulu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hjelp! Pc'n restarter seg, eller skrur seg av da jeg åpner og kommer inn på diverse spill. Siste spillet dette skjedde på var Cities Xl 2011. Jeg spilte det et par ganger, så når jeg skulle inn igjen så restarta pcn. Jeg får sett introen, men da jeg skal inn på menyen så skjer det. Samme har skjedd på f.eks Mafia 2. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Trur du vil få bedre respons på denne om du legger tilsvarende post i "hardware - maskinen virker ikke -" Ta da i så fall og beskriv hva slags maskinvare du kjører Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 hmm får prøve å poste der og da.. Intel Core2 Quad Q9300 2.5GHz 8gb ram Vista 64-bit XFX GeForce GTX 260 Noe mer? Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har du prøvd og installere driverne på nytt? eller oppdatere de? ville være det første smarte valget. som godt mulig vill løse det. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 jeg oppdaterte skjermkort driverene.. ikke noe forskjell.. har ikke hatt dette problemet før. kom for noen måneder siden.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kanskje pcen restarter pga det blir for varmt i cpu'n eller grafikkorte ditt? Antar du har kjørt noen virus-scannere? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skjermkortet ditt overhetes. nvidia........... nvidia........ nvidia.............. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 huff.. kan det hjelpe å blåse pcn? tipper det er en del støv der.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Last ned MSI Afterburner eller annet overvåkningsprogram for å sjekke GPU temp under idle og load. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ville anbefalt Open hardware monitor for og holde oversikt over temperaturen. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 ok takk for tipsa. skal gjøre det i kveld når jeg kommer hjem. skal si ifra hva tempen ligger på Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Jeg lasta ned Open hardware monitor.. De talla som står under max, er det max temperatur cpu, skjermkort osv kan ha? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg lasta ned Open hardware monitor.. De talla som står under max, er det max temperatur cpu, skjermkort osv kan ha? Vet ikke hvordan Open hardware monitor funker. Har alltid bruk MSI Afterburner på mine kort. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 trur bare det er max temperaturen som ble målt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå