*Acid-Burn* Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=kpNFFdsG-dY Blir glad for tilbakemeldinger på videoen. Er kjørt og redigert av meg selv Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg er veldig dårlig på redigering av videoer og tilbakemeldinger deretter, men jeg kan vel fortsatt dele mine få tanker. Kjøringen er det ingenting å si på. Har ikke spillt spillet, men det ser jo profft ut. Noe som en demo for et spill; veldig bra! Men med en slik sang hadde jeg forventet litt mer hypa opp redigering. Noe som går til takta, og at ting liksom tar av på droppen i sangen. Grunnen til det er vel fordi jeg har sett for mange videoer med dubstep som audio-track, og fått mine meninger deretter. Ellers er det en bra film, men om du får til enda mer rytmisk redigering, om jeg skal kalle det det, så gjør det! Lenke til kommentar
*Acid-Burn* Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Takker for tilbakemellingen ! Er bare min 3dje video jeg har redigert i Sony vegas, så har enda mye og lære:) Men fint at du sier hva du syns kan være en forbedring så kan jeg ha det i tankene når jeg redigerer neste film ! Det jeg har lagt mest vekt på når jeg redigerte var og få fargene skarpere, colour correction og forskjelling lyssettninger. Endret 7. september 2011 av *Acid-Burn* Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg kan ingenting om redigering av filmer osv. Men jeg kan selvfølgelig se at noe er gjort, og kvalitet og bilde er veldig bra! Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skyline? Jeg trodde det kun var fiktive biler i lfs. Lenke til kommentar
*Acid-Burn* Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Ikke om du "moder" litt Kan ha hvilken som helst bil du vill, og hvilken som helst motor du vill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå