Lapetos Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har lest bøkene Genki I og II. Noen forslag til veien videre? Gode nettsider? Bøker? Annet læremateriell? Forslag til studieteknikker? Noen her som har JLPT? Hvilket nivå? Vanskelig? Pris? Sted? Setter pris på innspill. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Koohii Wiki og forum. Beste diskusjonsforumet omkring læring av japansk. Regner med engelsken din er på stell. Lykke til! Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Jeg lærer meg ikke japansk da, men kinesisk. Hva med å finne en språkpartner du prater japansk med? Dette hjelper veldig mye for meg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Du kan bruke Twitter og legge til folk som lærer seg Japansk eller Japanere som lærer seg Engelsk. Kom over et artig ord på Twitter i dag forresten, 勉強中 - べんきょうちゅう - while studying. Ser ut som man kan bruke 中 etter visse ord. 今日中 - During today. Nei Twitter er bra syntes jeg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå