hiims Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) hei jeg er 16 år og har 6 streninger i uken! så jeg tenkte jeg skulle prøve med protein og karbo shake og se om det hjelper på!, og som et greit mellommåltid er ikke alltid det er så fristende med masse mat etter trening.. hvilken drikker anbefaler derre? vil helst han noe som smaker litt godt ihvertfall Endret 6. september 2011 av hiims Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hva slags trening driver du med og hvor ofte, og hva er målet ditt? Er selv fornøyd med ProZyme fra Tech Nutrition, som du får på tilbud nå. Smaken var uvant i starten, men ble bedre når jeg byttet ut scoopen til en som ga 40 gram. ProZyme får du også i mixpakke med forskjellige smaker, da går du kanskje ikke så fort lei. Om du er på mer budsjett har jeg brukt Gymgrossisten sitt eget pulver, som smaker dobbelt så vondt (bedre med noen skjeer oboy i tillegg), er fra proteinkonsentrat og følgelig lavere proteininnhold, men til en veldig fin pris. Hadde fremgang med det og, så. Av gainer har jeg bare tidligere brukt Proteinfabrikken sin Big Mass. Den var ikke spesielt god, men den gjorde nytten. Endret 6. september 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
hiims Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Hva slags trening driver du med og hvor ofte, og hva er målet ditt? Er selv fornøyd med ProZyme fra Tech Nutrition, som du får på tilbud nå. Smaken var uvant i starten, men ble bedre når jeg byttet ut scoopen til en som ga 40 gram. ProZyme får du også i mixpakke med forskjellige smaker, da går du kanskje ikke så fort lei. Om du er på mer budsjett har jeg brukt Gymgrossisten sitt eget pulver, som smaker dobbelt så vondt (bedre med noen skjeer oboy i tillegg), er fra proteinkonsentrat og følgelig lavere proteininnhold, men til en veldig fin pris. Hadde fremgang med det og, så. Av gainer har jeg bare tidligere brukt Proteinfabrikken sin Big Mass. Den var ikke spesielt god, men den gjorde nytten. har tre styrketrenings økter på trenings studio mandag, onsdag og fredage og har fotall trening på mandag, tirsdag,torsdag og søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå