morgan_kane Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hei, er på utkikk etter en billig forsterker. Leter rundt på finn.no etter billig brukt eller noe som gis bort men finner ikke noe som er nært meg(Tromsø). Har sett på nettsteder og de fleste er på over tusenlappen. Så om noen har tips til noe, helst 500-- så hadde det vært greit. Gjerne kom med tips om hva jeg skal se etter. Høytalere får jeg mest sannsynlig tak i Endret 6. september 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvis du ikke er villig til å punge ut mer enn 500kr, vil jeg bare fortsette å se på finn.no, eventuelt være på vakt hvis noen du kjenner oppgraderer sitt anlegg og du kan overta noe gammelt for en billig penge.. Noe nytt får du aldri til den prisen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Er jvc RX-316R bra? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er det eit stort eller lite rom? Kva høgtalerar skal du ha? Koreis musikk skal det brukast til? Film også? Litt meir info gjer det mykje lettere å svare. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Er i hovedsak op en 20m^3 hybel, har et par proson v6 twin. 4ohm 150w høytalere. Fant meg en forsterker som duger bra foreløpig, en jvc rx-150 8ohm 80w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå