[nicko] Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Støvsugerposer!!! - Det finns ingen bedre All luften går seff fett gjennom, og alt støvet blir. Det vet man jo for ellers hadde en støvsuger blitt meget oppblåst etter en stund... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 nicko Prøv å ta ut støvsuger posen og start opp så forstår du at det er bedre uten pose,har testet det nå. Kjetil Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg ble overrasket når dere klarer og blåse luft igjennom støvsugerposen med en liten vifte. Blir ikke disse posene alt for tette? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 lurte jeg og på Artic.. sist gang jeg kikket på støvsugerposen, så så den ut som en papirpose som man nesten ikke klarer å blåse igjennom.. en svak vifte som vi har i kabinett vil aldri klare å blåse skikkelig igjennom sånnt.. med annet du har en Delta da Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg kjøpte luftfilter til støvsugeren og klippet til det, funker som bare det. Det er det filteret som står forran utblåsingen på støvsugeren jeg tenker på Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-06-30 15:56, null.sexy skrev:Du kan også bruke sånne svarte "filtere" som gjerne står foran "gamle" høytalere. Vis du skjønner hva jeg mener. Hmmmmz. Rive fronten av mine Dali 103...? *Lage knekkelyd med fingrene* Næh. Får lære meg å vaske. Kan være sunt for meg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 04:42, Fixer'n skrev:Jeg kjøpte luftfilter til støvsugeren og klippet til det, funker som bare det. Det er det filteret som står forran utblåsingen på støvsugeren jeg tenker på åååkei, det blir noe annet. Men de er ganske tette de også. men støv burde du få lite av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå