Rolf Kristensen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 En spektakulær solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har hatt dette ute på Digit tidligere, nå med rettere horisont Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dette var helt rått RBK, fantastisk opplevelse må det ha vært. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Spektakulært og kjempefint, helt topp!! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du verden så flott. Det er ikke mer å si !! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Flott stemningsbilde " Roffe " ;-) med hilsen " Leffe " Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du har rett, det var spektakulært... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Tusen takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene :-) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nydelig foto med flotte valører i speilbilde i vannflata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg