joka Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike kontakter? logoen ser ut som Wurth ? .. men jeg finner ingenting på wurth sine sider. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Trodde biltema skulle ha sånne, men bilextra har i alle fall. link til tilbudsside Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mye bedre å bruke overgang da Lenke til kommentar
joka Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 slike overganger liker jeg ikke.. ofte ukontakt. jeg har tenkt å montere 2 enkle kontakter, men da må jeg inn med 2 kabler.. en slik dobbelkontakt vil være midt i blinken, men jeg finner ingen bildene er fra en dansk side, ikke noe info om hvem/hva/hvor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har brukt overgang i flere år (13 i bil, 7 på henger), aldri opplevd dårlig kontakt i 13-delen. Når det er dårlig kontakt er det alltid i 7-delen, som man bare stikker inn, men 13-delen settes inn og vris. Lenke til kommentar
joka Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 jeg har 7 pin på bilen, har nettopp kjøpt ny campingvogn med 13 pin.. må uansett bytte til 13 pin på bilen for å få alle lysene på vogna til å virke.. jeg har ikke funnet en slik dobbel kontakt, men har kjøpt en enkel 13 pin, så får jeg heller bruke overgang når jeg bruker henger med 7 pin. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Vekker denne til live igjen, er det noen som vet hvor man kan få tak i en slik dobbel kontakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå