denial Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hei! Jeg har tidligere startet tråder hvor jeg har spurt om billige mobiltelefoner osv, men min situasjon har forandret seg, så jeg stiller nye krav. I utgangspunktet har jeg gått og ventet på iPhone 5 (som aldri kommer) men behovet for en ny telefon er større enn aldri før, og jeg synes kanskje iPhone blir hakket for dyrt. Jeg har en typ Clas-Ohlson-Nokia med lommelykt. Den dekker ikke mitt behov i det hele tatt! Jeg trenger med andre ord god hjelp fra dere for å finne en ny telefon. Jeg kan godt vente et par ukers tid dersom det kommer nye telefoner innen den tid dere ville ha satset på. Her er mine kriterier: - Ikke så alt for dyr (iPhone 4 for 5000 kr er igrunnen alt for mye, så det blir plan B) - Må ha et bredt utvalg av apps og både prosessor og skjerm god nok til å takle det meste - Må være en "sikker" telefon hvor jeg kan bruke nettbank, market, appstore etc. uten å bekymre meg (Android har jo dessverre fått mye pepper på sikkerheten) - Telefonen må være rask - Den burde ha en meget bra musikkspiller - God batteritid - Det kan ikke være HTC, for jeg har dårlig erfaring med HTC - Må kunne synkronisere med iTunes da jeg har all musikken min der - Må ha bra kalender, nettleser og mail Liker for øvrig qwerty-tastatur meget godt, så om den har et tastatur lik xperia mini pro er det bare et pluss, men det er ikke et krav. Det er derimot et krav med godt tastatur på touchskjermen. Endret 7. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
denial Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Vil bare føre på at grunnen til at hastighet er så viktig, er at jeg tidligere hadde en iPhone 3G som jeg var strålende fornøyd med. Denne ble dessverre frastjålet. Jeg har derfor hatt vansker med å venne meg til noe annet enn iPhone i etterkant. Burde jeg bare satse på iPhone? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Android er sikkert så lenge du vet hva du gjør. Men Iphone er greit da Apple legger bleier på alt du gjør, slik at du skal slippe og tenke. Men uansett , du trenger en telefon som kan synkroniseres med Itunes, og har hatt vansker med og venne seg til noe annet enn Iphone, så hvorfor ikke kjøpe en Iphone. Ser ut som det er det beste valget her. Lenke til kommentar
denial Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hehe, ja, men jeg har det som en plan B. Dersom jeg skulle ha valgt en Android-telefon, hvilken burde det ha vært? Jeg vil på ingen måte oppnå en Android vs. iPhone tråd, men av alle androidtelefonene som er der ute - hvilken burde jeg velge? Se vekk fra iTunes-greia. Endret 6. september 2011 av denial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå