metall88 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen her inne som kunne tenkt seg å reise verden rundt? Bare ta et år fri og reise til man kommer hjem. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har du råd til det da? Det har ikke jeg... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Man tar seg råd til det. Jeg har reist i perioder på over et år, men ingen tradisjonell jorden rundt-greie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har vært inne på tanken, ja. Etter at skoler og utdannelser er ferdig, så håper jeg på en stor reise, om ikke verden rundt, så i alle fall store deler av den. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 har man lyst skaffer man seg råd Lenke til kommentar
metall88 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Ja, jeg har råd. Spare penger 1 år, evt selge leilighet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen her inne som kunne tenkt seg å reise verden rundt?Det har jeg holdt på med i flere år. Jeg er likevel i full jobb og har delt rundturen opp i mindre turer til hvor som helst på kloden. Tar minst en ny destinasjon i måneden og får til å reise akkurat dit hvor jeg vil. Det er utrolig hva man kan få til på en langhelg og det er ikke noe problem å få til flere lengere turer i året med sommerferie, jul og påske. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 hvor i verden er det trådstarter har tenkt og reise i verden da? standard jorda rundt tur fra killroy eller gjøre ting selv? asia er jo helt klart billigst og reise (minus japan og sør korea) mens europa, usa, canada, australia, NZ, en del stillehavs øyer og deler av afrika er dyrest. i asia klarer meg seg fint med under 100kr til boende og mat om dagen og litt alkohol. jeg regner ca 10 000kr i månden når jeg reiser rundt. bruker en del penger på dykking og fly (gidder ikke buss og tog en del steder) forsikring før du drar kommer også på ca 10 000kr +/- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå