Gå til innhold

hvem har den beste RAM'en her?

tarantell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem får mesyt 3dmark? Hvem får best bildekvalitet i UT2k3? Hvem har spist flest smørbrød i dag? Spiller det egentlig noen rolle? Hadde du kalt posten "Hvor mye RAM er nødvendig å ha i dag" eller lignende skulle jeg ikke brydd meg, men enda en skrytepost? Hvor mange finnes ikke allerede? *sukk*. En dag, når dere vokser op vil også dere finnes ut at antall MB RAM en eier og har er ikke alt her i livet. Get a life :woot:

Lenke til kommentar
Hvem får mesyt 3dmark? Hvem får best bildekvalitet i UT2k3? Hvem har spist flest smørbrød i dag? Spiller det egentlig noen rolle? Hadde du kalt posten "Hvor mye RAM er nødvendig å ha i dag" eller lignende skulle jeg ikke brydd meg, men enda en skrytepost? Hvor mange finnes ikke allerede? *sukk*. En dag, når dere vokser op vil også dere finnes ut at antall MB RAM en eier og har er ikke alt her i livet. Get a life :woot:
Helt enig. :yes:
Lenke til kommentar

bra noen har litt fornuft..

er en del slike poster på forumet nå.

er her for og svare på andre pc-pro eller hvis jeg har selv,og kan få hjelp til dette..

ikke hvor gammel jeg er eller beste sommer låt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...