ArneMaiden Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bildet forklarer vel egentlig alt. Syns temperaturen er i høyeste laget. Hva syns dere? Vannkjølingsoppsettet består av en Apogee GT (moddet ved å utvide skruehullene), Mist kombinert tank og kjøler, og 2x12 radiator. Jeg lurer på om finishen på vannblokken er slitt. Kan det ha så mye å si? Kan det være dårlig kontakt mellom CPU og kjøleflate? Jeg har ikke montert med bakplate, kan dette være årsaken? Hva mener dere? Med litt bedre kjøling på denne bad-boyen så tror jeg det er mer potensiale vad OC angår. 4.8 virker stabilt på 1.3 V Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hmm har lurt på det samme, Jeg fikk 62 grader bare ved 4.4ghz, og da kjørte jeg orthos, som jeg så i ettertid bare belasted 2 av kjernene på min 2500k. Swiftech 3.120 med xsps rasa cpu blokk. Vcore auto. Har ellers 33 idle på 4.4, men cpu-z og asus ai suite2 viser at min ligger på 4.4ghz uansett, også i idle... Skulle gjerne likt og få noen svar på hvorfor den ikke bruker turbo funksjonen til og gå til 4.4 bare under load. P.s. bruker indigo Xtreme isteden for kjøle pasta. 4.4 ser du, ved idle Og har ikke rørt noen settings en gang som har med disse tingene og gjør, jeg bare forandret på turbo multien og ram frekvensen. Også får jeg rare temps med speedfan(før oc) 124 ! ? Jeg forstår ikke det. Endret 14. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå