Landeplagen Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ble intrissert da jeg så den meget orginale emne tittelen, men disverre sto ikke tråden opp til forventingene. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg tror denne tråen kommer til og bli stenkt snart. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg tror denne tråen kommer til og bli stenkt snart. «Jeg tror denne tråden kommer til å bli stengt snart.» Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Og jeg tror Loff1 ikke skjønner ironi. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Ordene staves "interessert" og "dessverre". Ps. Ikke her men i andre forum. Hei, ikke bli bitter på oss fordi jenta du likte "desvere ike var intresert". Se det på den lyse siden, du hadde nok slått opp pga stavefeilene hennes i lengda. Forresten så er det ikke så viktig å skrive riktig lengre, man kan alltids få seg en jobb i VG's nettavis uten å kunne stave orda rett Edit: Stavefeil Endret 14. september 2011 av Demantios Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Og jeg tror Loff1 ikke skjønner ironi. Tja … Det er jo én tolkning. Selv holder jeg en knapp på at jeg bare er morsom. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Mulig. Men MækkTævvish var i så fall morsommere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå