Hei Sveis Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ordene staves "interessert" og "dessverre". Ps. Ikke her men i andre forum. Endret 6. september 2011 av Hei Sveis Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ordene staves "interessert" og "dessverre". Ps. Ikke her men i andre forum. Bra du tar tak i ting! PS: Det skrives 'PS' (kort for 'Post Scriptum'), og ikke 'Ps'! 8 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ordene staves "interessert" og "dessverre". Ps. Ikke her men i andre forum. Det skal også være et komma(,) foran ordet "men". Altså, "PS. Ikke her, men i andre forum." 4 Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Og for å forsetja pirket, sidan ting no var så godt i gang: Ein skal ikkje skriva slik: "Det skal også være et komma(,) foran ordet "men"." Rett vert slik: "Det skal også være et komma (,) foran ordet "men"." Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Altså, "PS. Ikke her, men i andre forum." Altså, "PS: Ikke her, men i andre forum." Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg tror vi nærmer oss nå. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Altså, "PS. Ikke her, men i andre forum." Altså, "PS: Ikke her, men i andre forum." Altså: «PS: Ikke her, men i andre fora.» Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Bra dere tar tak i meg. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 herregud for en patetisk tråd.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) "Herregud, for en patetisk tråd." Edit: Kan vel også skrive med utropstegn bak "Herregud". Endret 7. september 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du kan vel stave ordet "skrive" riktig mens du er i gang også ? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du kan vel stave ordet "skrive" riktig mens du er i gang også ? Ja, og du setja spørjeteiknet der det skal stå etter norske reglar? Rett bak siste ordet, utan mellomrom før teiknet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Rettet. Fantastisk tråd! Edit: Jeg ser ikke problemet med å få påpekt skrivefeil eller feilbruk av ord. Jeg ønsker å skrive korrekt. Etter jeg ble ferdig på skolen er det stort sett Word og Google som retter på meg (Mente du ....). Tastefeil er mindre viktig for meg å få korrigert bort, samtidig er forskjellen mellom tastefeil og skrivefeil er ikke alltid åpenbar for mottaker. Endret 7. september 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ordene staves "interessert" og "dessverre". Ps. Ikke her men i andre forum. det staves desverre ikke dessverre og ikke staves ikek Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Rettet. Kva med å retta innlegg #10 ferdig, Sovehest? Punktumet skal og innanfor sitatklamrane, sidan det med er ein del av sitatet. Anna vert faktisk både brot på rettskrivinga og sitatfusk... Fantastisk tråd! Så langt me snakkar om tråden som tidtrøyte er eg 100 % samd . Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 det staves desverre ikke dessverre og ikke staves ikek Nei, det vert rett staving berre når ein er sløv, overtrøytt eller full. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Anna vert faktisk både brot på rettskrivinga og sitatfusk... sitatfusk ... Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Jeg skjøner ikke hvor det er sånt oppstuss om dette. Lenke til kommentar
Bjørnar Morønning Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ordene staves "interessert" og "dessverre". Ps. Ikke her men i andre forum. Det er jo i hovedsak to av de viktigste ordene vi har i språket vårt, så det er synd så mange ikke kan stave det rett. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva i huleste handler denne tråden om? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå