Gå til innhold

Irriterende innlegg på forumet !


Anbefalte innlegg

Få bort alle disse "sosiale" trådene og "bring on the hard facts". Jeg driter i hvordan andres "PC-krok" ser ut, og jeg tror ikke jeg er alene med å gjøre det.
Selv har jeg ikke noe i mot de "sosiale" trådene, men folk bør være litt obs på hvor de poster. "PC-krok"-tråden kan jo også være nyttig mtp. at man kan se hvordan andre har rigget opp utstyret sitt, hva slags skrivebord de har osv. Sikkert mange som får gode ideer av det. Og det å holde forumet klinisk rent for ikke-datarelaterte tråder er bare ren utopi (for de som faktisk ønsker kun datapreik). Men som du selv skriver; du er nok helt sikkert ikke alene om meningene dine ang. "sosiale" tråder osv :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Én ting er det i alle fall ikke mye av på dette forumet (selv om det forekommer): Topicer med helt feil "overskrifter". Dette betyr, som jeg har sagt før, at det er veldig lett å styre utenom alt som ikke måtte interessere deg. Dermed ser jeg ingen grunn til at folk skal sitte og syte over et forum som, til tross for noen off-topic emner, fungerer utmerket.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Altså, ser dere feilpostet inlegg, eller et innlegg som ikke er passende for den delen av forumet så sender dere en PM til en moderator og får threaden STENGT.

Vanskeligere er det ikke. Dere sparer tid for moderatorene og dere slipper å ha slike diskusjoner som denne her i framtiden.

Bruk PM folkens.[/url]

Lenke til kommentar
jeg kan si meg enig i at jeg er lei både AMD vs Intel, Radeon 9800PRO vs FX 5900U, tempen på 2500+, osv.

Det er vel ikke helt dette det klages på..? Mer typen kjælenavnet på pc'n, m.m. Overnevne poster er iaf relevante

 

har fått mye hjelp til ting her på forumet og spørsmål jeg ikke liker

hopper jeg bare over, man må jo ikke lese det.

Problemet blir når det blir for mange av disse. Da blir det lettere å unngå å se relevante ting. Dette er jo ikke relevant i f.eks. annet om hardware

 

...at han var enig med goof

Det er klart man bør få snakke om det man har på hjertet, men man behøver jo ikke å lesse ned feil kategori med dette. Jeg holder meg unna overklokkingskategorien fordi jeg synes det er uinteressant. De som liker overklokking går dit. Det samme valget er jeg fratatt når det gjelder ditt&datt poster, fordi disse finnes overalt, og ikke i OT der de (etter min mening) hører hjemme

 

Og det å holde forumet klinisk rent for ikke-datarelaterte tråder er bare ren utopi

Enig, men det begynner å bli litt mye på litt feil plass

 

 

Konklusjon:

Så vidt jeg kan se det så er hovedpoenget i argumentet til vihovde at han helst vil slippe alle disse postene. Mener at den beste måten å gjøre alle til lags på er at de som vil poste denne typen poster holder seg til en kategori dette kan falle under; mener selv offtopic passer best. På denne måten kan vi som ikke liker å se alle postene om dill&dall unngå å oppsøke de, mens vi faktisk får mulighetentil å lese og skrive innlegg i annet om hardware-kategorien. Det er vel her de fleste postene havner...

Selvsagt er det umulig å håpe at alle poster rett. Det er jo i annet om hardware-kategorien det er størst mulighet for å bli sett/svart, men det er vel her moderatorene burde komme inn.

Uansett så er dette hverken mitt eller ditt forum, så det er jo opp til de ansvarlige her å bestemme hvilken linje de vil legge seg på m.h.t. denne diskusjonen.

Men det hadde kanskje vært greit med en avklaring fra de ansvarliges side på hva de mener. Det hadde vært en fin måte å avslutte denne diskusjonen på. De som er enige med denne avklaringen er enige, de andre kan holde kjeft og godta, eller gå et annet sted.

Lenke til kommentar
Når skal det ta slutt ??? Er drit lei alle disse "idiot" spørsmålene til forskjellige brukere av forumet. "Beste heavy-band", "Beste feilmelding", "Hvordan ser pc-kroken din ut", "Bekjenn kjælenavnet på pc`en din" "Hvor gamle er vi ?"...... OSV....

Hva i svarte hule heite skal vi med dem ? Er forumet i ferd med å bli en chattekanal for dem mellom 12-17 ? Synes det er på høy tid at moderatorene her på forumet gjør jobben sin (pluss litt til) til å bidra til at dette forumet her på HW gjør seg fortjent til det det har potensiale til å bli, nemlig Norges beste forumet for folk med pc problemer, og ikke tidsfordriv for lekelystne småtroll.

 

ENIG ELLER UENIG ??? :shrug:

 

Hvorfor bryr du deg egentlig? Folk kan poste hva de vil, og hvis du ikke setter pris på det, så hold deg unna disse trådene. Jeg mener ikke frekt, men det er jo ganske logisk ikkesant? :wink: Selv klikker jeg aldri på en Intel VS AMD tråd, fordi jeg er ganske så lei av disse. Kanskje dere som ikke liker den slags "diskusjoner", bør bare holde seg unna?

Lenke til kommentar

Jeg gadd ikke lese gjennom hele denne tråden, men vil bare konkludere med at denne tråden er feilpostet og hører hjemme under "tilbakemeldinger". Siden den har litt relevans flytter jeg den i steden for å stenge den.

 

Når det gjelder det hele innlegget startet med: En del av innleggene i den senere tid har holdt lav kvalitet (i.e. alder etc). Så lenge det er postet i "Søppel" eller "Annet" kan slikt gå som ble nevnt her, men slike poster vil konsekvent bli stengt hvis det postes under hardware-delen.

Lenke til kommentar
Én ting er det i alle fall ikke mye av på dette forumet (selv om det forekommer): Topicer med helt feil "overskrifter". Dette betyr, som jeg har sagt før, at det er veldig lett å styre utenom alt som ikke måtte interessere deg. Dermed ser jeg ingen grunn til at folk skal sitte og syte over et forum som, til tross for noen off-topic emner, fungerer utmerket.

 

Takk.

Værsågod, Helt enig med deg !
Lenke til kommentar
jeg kan si meg enig i at jeg er lei både AMD vs Intel, Radeon 9800PRO vs FX 5900U, tempen på 2500+, osv.

Det er vel ikke helt dette det klages på..? Mer typen kjælenavnet på pc'n, m.m. Overnevne poster er iaf relevante

 

Sorry, glemte å quote kjello2

Skulle vel blitt no sånt:

Ehm, sier seg selv at etter noen tusen innlegg angående klokkefrekvenser og A7N8X Deluxe kombinert med Athlon XP 2500+ vil folk gjerne snakke om noe annet.

 

Deal with it!

 

Mvh kjello2

jeg kan si meg enig i at jeg er lei både AMD vs Intel, Radeon 9800PRO vs FX 5900U, tempen på 2500+, osv.

 

Min feil, og jeg innrømmer det :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Eineste postene eg irriterer meg over er slike som dette. Der alle skal ha ei bedre meining enn den andre.

Forumet fungerer fint uten at nokon skal slenge dritt. Det slår tilbake på ein sjølv. Dersom ein er missfornøgd så send pm til moderator.

 

F.....en no svarte eg og på dette som ødelegger heile gleden med forumet. :grumpy:

 

til og med vifta på cpu-en min rister av sinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...