Gå til innhold

Irriterende innlegg på forumet !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At du synes at moderatorene gjør en utmerket jobb, er ditt synspunkt. Jeg har ingen ønske om å gjøre moderatorene sin jobb, dette er noen dem har vervet seg frivillig til, og dermed deres ansvar. Mulig det er sånn at jeg ikke har altfor mye i nøtta, så da bør jeg være unnskyldt hvis jeg ikke forstår at det er ett problem med min oppførsel ? Jeg postet her med hensikt, for å fremheve irritasjonen med dette å ikke å forholde seg til rett "Topic".

At du ikke har respekt og ikke tar meg seriøst, er meg likegyldig. Å be meg holde en "avslappet tone" er gjerne noe du bør tenke på selv, før du angriper meg som person. Hold deg heller til saken, gutt. Spørsmålet er fremdeles: ENIG ELLER UENIG ???

 

NB! Angående mine skrivefeil, så tror jeg ikke du heller er så langt vekke viss man skal sette det på spissen. Hadde kanskje gjort seg med noen ekstra ,,,,, i innlegget ditt :lol:

 

For det første så har du quotet alt for mye, quote det du skal svare på og ikke noe mer.

For det andre så ser jeg kun en komma feil i mitt innlegg. Så at du ikke finner noe annet å pirke på får være ditt problem:) Les retnings-linjer og nett-etikette du. Jens. :)

Lenke til kommentar
Synes det er på høy tid at moderatorene her på forumet gjør jobben sin (pluss litt til) til å bidra til at dette forumet her på HW gjør seg fortjent til det det har potensiale til å bli, nemlig Norges beste forumet for folk med pc problemer, og ikke tidsfordriv for lekelystne småtroll.

Heisann!

 

Syns faktisk ikke man kan kreve noe som helst av moderatorene her, de får da ikke masse penger for å moderere forumet.

Ellers syns jeg at de gjør en utmerket jobb, selv om det er litt mystisk at denne posten ikke er stengt pga feilposting.

Moderatorene stenger poster og er med i samtaler o.l som gjør at man får en viss "kjennskap" til personene som moderer og hva de kan osv.

 

Men det potensiale du snakker om nå, ja, du veit at du faktisk hjelper til å trekke det ned?

Flaming, kjefting osv som du gjør akkurat nå, utgjør vel ikke det beste potensiale til norges beste hardware forum.

 

Men jeg kan si meg enig i at jeg er lei både AMD vs Intel, Radeon 9800PRO vs FX 5900U, tempen på 2500+, osv. Kan sikkert sitte oppe hele nattan for å skrive ferdig en liste.

Men det er en del av forumet, det er en del av hardware, det er sånn som alltid kommer til å gjenta seg.

 

Det å lage egne poster i hardware kategoriene om favoritt metal band osv hører faktisk til i off-topic.

Det er vel mest newbies som starter slike tråder, no offense.

 

Det her er btw en tilbakemelding og ikke annet om hardware :wink:

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med trådstarter. Disse postene hører hjemme i Søppeldelen av forumet. De er ikke noe bedre enn telletråder og Siste Ordettråder. Det er jo de som synes at disse er sjarmerende også.

 

Forøvrig synes jeg at denne tråden hører mer hjemme under Tilbakemeldinger. Slike tråder får et litt mer seriøst preg hvis trådstarter ikke selv bryter retningslinjene.

 

Off topic:

 

For det fjerde skriver du dårlig norsk.

 

Les retnings-linjer og nett-etikette du.

 

Kritisering av skriftspråk er noe man IKKE gjør på dette forumet, uansett om du er enig eller uenig med noen om et tema. Dette har vært påpekt av moderatorene et utall av ganger som et brudd på de samme regler om å holde seg til tema, og å holde en høflig tone. Tror ikke det blir igjen mer enn en håndfull igjen på forumet hvis det skal settes krav til rettskrivning. Selv det å skrive "retningslinjer" og "nettikette" kan være vanskelig. ;-)

Lenke til kommentar

Må egentlig si meg helt enig med trådstarter, selv om jeg har postet i noen av disse trådene...hvor gammel du er osv. Må si det var mye færre av disse trådene for 1-2 års tid tilbake. Mener forumet var mer lærerikt da. Hver eneste tråd var det et datarelatert spørsmål/problem med et medfølgende svar. Nå til dags...mye telletråder, lite interessant. Hadde hvertfall vært fint om disse telletrådene ikke kom opp i forumets 10 siste (noe jeg bruker mye). Er det egentlig ikke bare å legge dem i off-topic delen da? Er der dem hører hjemme for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Hver måned kommer det en eller annen forståsegpåer hit, med tykke briller som betrakter data som reilgion (stryk det som ikke passer) Alt som er off-topic sees på som hån mot den allmektige data'n og dets øvrige ledere.

Vel... get a life. Man er ikke voksen før man tør å være barnslig.

 

Dessuten synes jeg hele dette nettverket er mer seriøst en gjennomsnittet av andre lignende sider.

Vi får ikke engang lov og diskutere hvor ofte vi driter.

Se om du finner mer seriøse hardware nettverk på nett.

 

En ting til, dette er skrevet med litt humoristisk sans, selv om jeg er dønn alvorlig nå.

Lenke til kommentar

Enig i mye, og hissig på DiMills. (Noe han selv bør forstå hvorfor)

 

Jeg mener at allle "Hvordan ser PC-kroken din ut" osv trådene bør plasseres i off-topic. Nå for tiden må jeg bla gjennom 2-3 sider på "siste 24 timer" før jeg finner noe jeg gidder å svare i, og 90% av de jeg har bladd forbi da er enten svart 14124 ganger tidligere eller bare tåpelige.

 

Få bort alle disse "sosiale" trådene og "bring on the hard facts". Jeg driter i hvordan andres "PC-krok" ser ut, og jeg tror ikke jeg er alene med å gjøre det.

Lenke til kommentar

eeeeeh, tror nok du bør se deg litt om. dette er et DATA FORUM ikke en leke plass. her skal man snakke om data skjønner du. til visse folk så har vel ikke dette gått inn. jeg synes det er helt greie spørsmål som folk kommer med jeg. moderatorene kan no ikke ha noe i mot dem siden at de svarer på dem selv.

 

nei, du kommer ikke langt med den her nei.

Lenke til kommentar
Få bort alle disse "sosiale" trådene og "bring on the hard facts". Jeg driter i hvordan andres "PC-krok" ser ut, og jeg tror ikke jeg er alene med å gjøre det.

 

syns faktisk det var en meget ok tråd, jeg. mange snertne pulter i det ganske land.

 

forøvrig syns jeg Good sa det best:

 

Synes forumet skal være et sted hvor datainteriserte kan snakke om det de vil, altså PC-problemer og data relaterte ting som; hva slags maskiner vi har, hva bruker du den til osv.... Uten di postene har forumet 0 underholdningsverdi for de som ikke drømmer om å drive en suportlinje...

 

hør, hør!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...