Gå til innhold

Irriterende innlegg på forumet !


Anbefalte innlegg

Når skal det ta slutt ??? Er drit lei alle disse "idiot" spørsmålene til forskjellige brukere av forumet. "Beste heavy-band", "Beste feilmelding", "Hvordan ser pc-kroken din ut", "Bekjenn kjælenavnet på pc`en din" "Hvor gamle er vi ?"...... OSV....

Hva i svarte hule heite skal vi med dem ? Er forumet i ferd med å bli en chattekanal for dem mellom 12-17 ? Synes det er på høy tid at moderatorene her på forumet gjør jobben sin (pluss litt til) til å bidra til at dette forumet her på HW gjør seg fortjent til det det har potensiale til å bli, nemlig Norges beste forumet for folk med pc problemer, og ikke tidsfordriv for lekelystne småtroll.

 

ENIG ELLER UENIG ??? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uenig. Det må da gå an å diskutere noe annet enn PC, for å få litt avbrekk.

 

Hvis du ikke liker slike topicer er det faktisk så lett som å styre unna de få som er :roll:

 

Skal man ha avbrekk, går man å finner seg noe mat, ser på film etc. Er man "pratesyk" så finnes det hundrevis av Chattekanaler :yes:

Lenke til kommentar
Ehm, sier seg selv at etter noen tusen innlegg angående klokkefrekvenser og A7N8X Deluxe kombinert med Athlon XP 2500+ vil folk gjerne snakke om noe annet.

 

Deal with it!

 

Mvh kjello2

 

OK, smaken er som baken, delt i to ! Jeg personlig mener dette får forumet til å fremstå som useriøst :yes:

Lenke til kommentar
Deal with it!

 

Mvh kjello2

 

Og hva er det vi har Off Topic for da? Jeg er faktisk enig med fyren at poster om hvordan databordet ser ut ikke hører hjemme i Hardware-delen. Men i Off Topic

 

Kunne du ha vært så snill og sitert HELE innlegget mitt i alle fall slik at det ikke det hadde vært dratt HELT ut av sammenhengen! Jeg nevner ikke i det hele tatt hvorvidt emnene er etiske riktige eller engang lovlige å diskutere, enda mindre hvorvidt de er plassert i rett kategori. Og hvor i hans innlegg fant du at han mente innlegg som er feilplassert, til og med DENNE tråden er feilplassert! Når i alle dager ble forumsrelaterte emner "Annet om hardware"?

 

Når skal det ta slutt ??? Er drit lei alle disse "idiot" spørsmålene til forskjellige brukere av forumet. "Beste heavy-band", "Beste feilmelding", "Hvordan ser pc-kroken din ut", "Bekjenn kjælenavnet på pc`en din" "Hvor gamle er vi ?"...... OSV....

Hva i svarte hule heite skal vi med dem ? Er forumet i ferd med å bli en chattekanal for dem mellom 12-17 ? Synes det er på høy tid at moderatorene her på forumet gjør jobben sin (pluss litt til) til å bidra til at dette forumet her på HW gjør seg fortjent til det det har potensiale til å bli, nemlig Norges beste forumet for folk med pc problemer, og ikke tidsfordriv for lekelystne småtroll.

 

ENIG ELLER UENIG ???

 

Fant ingenting om plasseringen av trådene her jeg... gjorde du?

"vihovde" uttrykker her at han bare vil ha et Q&A-forum. Àla en helpdesk for alle med pcproblemer, og at det ikke skal være noe mer, merk deg spesielt den siste linjen:

Synes det er på høy tid at moderatorene her på forumet gjør jobben sin (pluss litt til) til å bidra til at dette forumet her på HW gjør seg fortjent til det det har potensiale til å bli, nemlig Norges beste forumet for folk med pc problemer, og ikke tidsfordriv for lekelystne småtroll.

 

Merk Blib, at ut ifra det du skrev, så er faktisk du like enig med meg som jeg er enig med deg. Jeg har bare ikke uttrykt at jeg synes Off-topic er hjemmeplassen for slikt, men jeg regnet med at jeg indirekte uttrykte det da jeg ytret min positive stilling til tråder som omhandler annet enn hardware/software og dataproblemer. Jeg er for tråder angående private anliggende, så lenge det er i strukturert form (Off-topic).

Lenke til kommentar
Ehm, sier seg selv at etter noen tusen innlegg angående klokkefrekvenser og A7N8X Deluxe kombinert med Athlon XP 2500+ vil folk gjerne snakke om noe annet.

 

Deal with it!

 

Mvh kjello2

 

OK, smaken er som baken, delt i to ! Jeg personlig mener dette får forumet til å fremstå som useriøst :yes:

 

Det er derfor vi har ulike diskusjonsområder, noen mer "seriøse"/områdespesifiserte enn andre... Og det er derfor det er viktig at trådstartere posterer trådene på riktig sted, noe du har vist er meget enkelt å blingse på i denne travle verdenen.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
For det første er denne feilpostet.

For den andre behøver du ikke bruke Caps Lock.

For det tredje er du usaklig.

For det fjerde skriver du dårlig norsk.

For det 5. er jeg uenig med deg.

 

Ha en videre lett kveld.

 

Jens.

 

1. Ja, den er feilpostet med hensikt.

2. Hva er usaklig ?

3. Ikke alle kan skrive like godt som du, men viss du skulle henge deg opp i enkelte av mine skrivefeil, så er enten du usaklig, eller så har du problemer med å lese norsk som ikke er skrevet 100%.

5. At du er uenig er helt greit.

Lenke til kommentar

Synes forumet skal være et sted hvor datainteriserte kan snakke om det de vil, altså PC-problemer og data relaterte ting som; hva slags maskiner vi har, hva bruker du den til osv.... Uten di postene har forumet 0 underholdningsverdi for de som ikke drømmer om å drive en suportlinje...

Lenke til kommentar

1. Ja, den er feilpostet med hensikt.

2. Hva er usaklig ?

3. Ikke alle kan skrive like godt som du, men viss du skulle henge deg opp i enkelte av mine skrivefeil, så er enten du usaklig, eller så har du problemer med å lese norsk som ikke er skrevet 100%.

5. At du er uenig er helt greit.

 

Jeg ser du har hoppet over punkt. 2 om Caps Lock ja. Da kan du lese retnings-linjene og nett-etikette. :)

 

synes det er på høy tid at moderatorene her på forumet gjør jobben sin (pluss litt til)

 

Hm. Nå er faktisk meningen min at moderatorene gjør en utmerket jobb, mtp at alle feilposter alt. Og "Annet om Hardware" har jo blitt en markedsplass for folk som ikke gidder å poste skikkelig. Jeg skulle gjerne sett deg gjøre en bedre jobb enn moderatorene, for sånn som du oppfører deg virker du ikke som en med altfor mye i nøtta. Off-topic er ett sted hvor man kan diskutere overnevnte ting, og hvis du har noe i mot det så kan du bare la være og være i off-topic delen av forumet. At du da i tillegg sier at du postet her med vilje, sier jo enda mer om deg. Da klarer du ikke en gang holde deg til det du tydelig hvis står for. Btw, mellom 12 og 17? Er jo utrolig mange i Off-Topic som er over 17. Dette vet kanskje ikke du fordi du har for mange fordommer mot Off-Topic og bare kikker kjapt innom. Nei, ta å snakk litt bedre for deg gutt så kanskje jeg for litt respekt for deg og dine innlegg. Og hold en litt mer avslappet tone, mtp første innlegget ditt. Og hvis du vil at folk skal ta deg seriøst så skriv litt saktere så det ikke blir så mange skrivefeil.

 

Ha en enda lettere kveld.

Jens. :)

Lenke til kommentar

1. Ja, den er feilpostet med hensikt.

2. Hva er usaklig ?

3. Ikke alle kan skrive like godt som du, men viss du skulle henge deg opp i enkelte av mine skrivefeil, så er enten du usaklig, eller så har du problemer med å lese norsk som ikke er skrevet 100%.

5. At du er uenig er helt greit.

 

Jeg ser du har hoppet over punkt. 2 om Caps Lock ja. Da kan du lese retnings-linjene og nett-etikette. :)

 

synes det er på høy tid at moderatorene her på forumet gjør jobben sin (pluss litt til)

 

Hm. Nå er faktisk meningen min at moderatorene gjør en utmerket jobb, mtp at alle feilposter alt. Og "Annet om Hardware" har jo blitt en markedsplass for folk som ikke gidder å poste skikkelig. Jeg skulle gjerne sett deg gjøre en bedre jobb enn moderatorene, for sånn som du oppfører deg virker du ikke som en med altfor mye i nøtta. Off-topic er ett sted hvor man kan diskutere overnevnte ting, og hvis du har noe i mot det så kan du bare la være og være i off-topic delen av forumet. At du da i tillegg sier at du postet her med vilje, sier jo enda mer om deg. Da klarer du ikke en gang holde deg til det du tydelig hvis står for. Btw, mellom 12 og 17? Er jo utrolig mange i Off-Topic som er over 17. Dette vet kanskje ikke du fordi du har for mange fordommer mot Off-Topic og bare kikker kjapt innom. Nei, ta å snakk litt bedre for deg gutt så kanskje jeg for litt respekt for deg og dine innlegg. Og hold en litt mer avslappet tone, mtp første innlegget ditt. Og hvis du vil at folk skal ta deg seriøst så skriv litt saktere så det ikke blir så mange skrivefeil.

 

Ha en enda lettere kveld.

Jens. :)

 

At du synes at moderatorene gjør en utmerket jobb, er ditt synspunkt. Jeg har ingen ønske om å gjøre moderatorene sin jobb, dette er noen dem har vervet seg frivillig til, og dermed deres ansvar. Mulig det er sånn at jeg ikke har altfor mye i nøtta, så da bør jeg være unnskyldt hvis jeg ikke forstår at det er ett problem med min oppførsel ? Jeg postet her med hensikt, for å fremheve irritasjonen med dette å ikke å forholde seg til rett "Topic".

At du ikke har respekt og ikke tar meg seriøst, er meg likegyldig. Å be meg holde en "avslappet tone" er gjerne noe du bør tenke på selv, før du angriper meg som person. Hold deg heller til saken, gutt. Spørsmålet er fremdeles: ENIG ELLER UENIG ???

 

NB! Angående mine skrivefeil, så tror jeg ikke du heller er så langt vekke viss man skal sette det på spissen. Hadde kanskje gjort seg med noen ekstra ,,,,, i innlegget ditt :lol:

Lenke til kommentar
Merk Blib, at ut ifra det du skrev, så er faktisk du like enig med meg som jeg er enig med deg. Jeg har bare ikke uttrykt at jeg synes Off-topic er hjemmeplassen for slikt, men jeg regnet med at jeg indirekte uttrykte det da jeg ytret min positive stilling til tråder som omhandler annet enn hardware/software og dataproblemer. Jeg er for tråder angående private anliggende, så lenge det er i strukturert form (Off-topic).

 

Hehe. Beklager hvis det så ut som om jeg angrep deg. Det at jeg siterte deg var pga du var den siste som hadde postet samt at du oppsummerte ganske greit hva alle andre før deg hadder sagt med 1 linje. Pluss at jeg kortet ned innlegget ditt slik at min totale post ikke skulle bli for lang. Mente ikke å såre deg :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...