bogg Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hei !! nettopp kjøpt Call of Duty : Black Ops Kjørte spillet og alt gikk fint, men fpsen er litt låg. tok alt på det laveste og fps'en låg på 40-50 tok av Anti alasing Shadows osv. Har laptop med specs: Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506) Language: Norwegian (Bokmål) (Regional Setting: Norwegian System Manufacturer: Compal System Model: PBL2021 BIOS: InsydeH2O Version 03.60.471.70 Processor: Intel® Core i7-2720QM CPU @ 2.20GHz (8 CPUs), ~2.2GHz Memory: 8192MB RAM Available OS Memory: 8174MB RAM Page File: 1982MB used, 14363MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 11 Card name: NVIDIA GeForce GT 540M Manufacturer: NVIDIA Chip type: GeForce GT 540M Takker for hjelpen Endret 6. september 2011 av bogg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Korleis går det om du køyrer i native oppløysing, alt på high, men utan noko AA? Med mindre du har utruleg mykje ressurstung bloatware (eller har aktivert straumsparing) burde det køyre bra på den laptopen. Lenke til kommentar
bogg Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Korleis går det om du køyrer i native oppløysing, alt på high, men utan noko AA? Med mindre du har utruleg mykje ressurstung bloatware (eller har aktivert straumsparing) burde det køyre bra på den laptopen. Ringte til Multicom, de sa at det var kansje lurt og reformatere dataen.. det var kansje noe feil med bruk av windows filer og ram etc.. skal gjøre det idag en gang trur eg vet du om noen andre grunner kansje ?? Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er noe med spillet som ikke er helt som andre spill. Husker spesielt på ene banen hakket no voldsomt hos meg, orket til slutt ikke mer og fikk aldri spilt gjennom singleplayeren. Har ikke topp moderne speccs men andre spill på lik grafikkløsning funker fint. Prøv heller andre spill og se om du får samme problem før du reformaterer osv.. Lenke til kommentar
bogg Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Er noe med spillet som ikke er helt som andre spill. Husker spesielt på ene banen hakket no voldsomt hos meg, orket til slutt ikke mer og fikk aldri spilt gjennom singleplayeren. Har ikke topp moderne speccs men andre spill på lik grafikkløsning funker fint. Prøv heller andre spill og se om du får samme problem før du reformaterer osv.. Har prøvd MW2 med Texture Graphics på Extra og Shadows og antialising av. lagget litt .. og på Bloodline Champions litt lagg der også .. trudde nå dataen min skulle klare de 2 spillene makset :O Takk for svar Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skjermkortet ditt er virkelig ikke i stand til å klare Black Ops på maks, det er svakere enn et 8800GT som kom ut i 2007. Skrur du av AA og AF og kanskje litt til burde det fungere bra. Black Ops kjørte som ren møkk hos meg også, med langt kraftigere hardware enn det du har Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det er ingenting feil med pc'en din, det er bare black ops som er utrolig dårlig optimalisert. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skjermkortet ditt er virkelig ikke i stand til å klare Black Ops på maks, det er svakere enn et 8800GT som kom ut i 2007. Skrur du av AA og AF og kanskje litt til burde det fungere bra. Det burde ikke være et hinder i et spill som bruker en eldgammel motor. Problemet er som pxK nevnte at spillet er LATTERLIG dårlig optimalisert. Jeg kan spille MW2 fint på en laptop med et 9600M GT kort, men blackops er umulig. Er såvidt forskjell i det grafiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå