Shruggie Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvis dere ikke hadde subsidiert kollektivtransporten deres hadde dere hatt tre timers kø inn i Oslo hver dag. Vi som kjører kollektivt ofrer oss for at dere skal få lov til å kjøre mercedesene deres til jobb; sånn velger jeg å se på det. 2 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvis dere ikke hadde subsidiert kollektivtransporten deres hadde dere hatt tre timers kø inn i Oslo hver dag. Vi som kjører kollektivt ofrer oss for at dere skal få lov til å kjøre mercedesene deres til jobb; sånn velger jeg å se på det. Da tror jeg du må tenke om igjen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvis dere ikke hadde subsidiert kollektivtransporten deres hadde dere hatt tre timers kø inn i Oslo hver dag. Vi som kjører kollektivt ofrer oss for at dere skal få lov til å kjøre mercedesene deres til jobb; sånn velger jeg å se på det. Da tror jeg du må tenke om igjen. Å? Det jobber over 500.000 personer i Oslo daglig. Hvor stor plass tror du 500.000 biler tar på E6? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Man kan jo bare bygge mer vei.. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Oslo har det beste kollektivsystemet i landet og trolig blant de laveste månedsprisene i Europa. Hvis dette fortsatt ikke er bra nok for den nye fremadstormende generasjonen så kan man vurdere å bruke to hjul med eller uten motor deler av året, evt. holde seg hjemme slik at man slipper å dele framkomstmidler med andre folk. Ta deg en tur til Sveits du, Oslo er dyrt og dårlig kollektivtilbud. Da jeg bodde i Sveits betalte jeg 6000kr i året for et års kort jeg kunne reise i hele landet, så mye jeg ville. Der gikk også togene på tide (gud tenke seg det) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå