Jan-Vidar Bakker Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 De gamle er alltid eldst. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fint bilde av en voksen dame! Ikke lett å ta bilde av hund (har en selv) og i tillegg i motlys, men synes du har lykkes bra. Prikken over i`en når det gjelder dyr (og tildels mennesker) er vel øyekontakt, og bildet hadde krabbet oppover på poengskalaen dersom du hadde lykkes med dét. Ellers bra fokus. Når det gjelder komposisjon; litt mer luft til venstre og kanskje litt mindre hals / nakke. Mer pirk; bakgrunnskyggen deler på en måte portrettet i to - høyre / lavere ståsted hadde kanskje rettet på det. Alt-i-alt en god 4`er fra meg Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Takk for utfyllende kommentar. Dette med blikk-kontakt er jeg ikke eng i på portretter som dette. Hadde hun hatt hode vendt mot meg er jeg enig:) Dette er faktisk et bevisst valg:) Komposisjonen var jeg litt usikker på hva jeg skulle velge denne gang, det er jo etter boka å gi motivet luft i den retningen hunden ser, men denne gang valgte jeg litt annerledes. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 De gamle er altid best, hm? Et fint bilde Bakker med hilsen gamle Olsson ;-) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Et flot svart-hvitt bilde av hunden. Skarpt. Veldig flotte kontraster. Ikke noe negativt å si om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg