Magnar Bruvik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vaktsam gaupemor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott konsentrert blikk og fine omgivelser. Liker litt liv i omgivelsene jeg. Det jeg ikke er helt fornøyd med er pelsen på selve gaupa, virker nesten som om du har lettet opp skyggepartiene litt for mye eller er cloning ikke helt topp utført. slik at pelsen i området rundt halsen er noe kontrastløs og mangler litt detaljer. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Enig med Jan-Vidar. Den flotte gaupa fortjener å kommer bedre frem i bildet synes jeg - nå blir den nesten borte i gresset. Ellers; fin komposisjon og interessant motiv gir en 4`er fra meg Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Liker dette godt. Syns at stråene lager et miljø rundt gaupa som gir et flott foto. Skarpt og fint. Alle dyrebilder skal jo ikke være rene portretter, dette gir et annet visuelt uttrykk som jeg syns fungerer bra. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Takkar for gode tilbakemeldingar, set pris på det! Mvh. Magnar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg