Revice Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) slett Endret 1. november 2012 av Revice Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Gule tenner = Sterke tenner. Tenner er viktig. alle kommer til å bli plaget med de en eller annen gang. Tar du ikke vare på de blir du plaget tiligere. er ikke noe artig å ha gebiss før du fyller 30 Endret 6. september 2011 av Mørkeblå Lenke til kommentar
holesnusken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg ville ikke bekymret meg for mye for at tennene var gule. Hvis det er alt for alvorlig kan du jo bare bleke dem... Verre med hull i tennene, da det gjør vondt. Uansett ble ikke noens tenner sjekket på sesjon 2. Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nei, men de blir sjekket på innrykket. Lenke til kommentar
Thebasics Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror ikke det har noe særlig å si hvordan tennene dine er, så fremst de ikke holder på å falle ut. Når jeg var på Madla fikk man enten grønt, gult eller rødt kort alt etter hvor ille tenner man hadde. Tror dette kun hadde betydning på ventetid hos tannlege. De med rødt kort fikk kortest ventetid. De fleste fikk selvfølgelig grønt kort, noen fikk gult kort og ganske få fikk rødt kort. De som fikk gult kort hadde antakeligvis mellom 1-3 hull ettersom jeg hadde tre hull og fikk rødt kort. *Flaut* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå