Joachim_F Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hackere har stukket av med store mengder Steam-koder. Stjal tre millioner nøkler til denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Alt handler om oppmerksomhet for tiden.. Ikke snakk om å si "vi har klart det", det skal spres og gis ut til alle og enhver. Jaja, håper de bare banner alle kodene, og at hackerne ikke får noe ut av det. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Problemet er jo at det går ut over uskyldige brukere også. En av grunnene til at jeg ikke lenger bruker Steam er nettopp denne nulltoleransen dems. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så jeg kan få problemet fordi jeg aktiverte Dirt 3 som fulgte med skjermkortet mitt? Jeg liker jo ikke spillet engang! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er visstnok rykter om at alt som ble gjort var at noen gikk innpå http://amd4u.com/dirt3promo/sql/ og fant 3 sql-filer med nøkler i. Flaut. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Viste ikke at Ken Block hadde så mange nøkler liggende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg