MotoG Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dagens værobservasjon. Beskrivelse: Regn, regn. Ser ikke ut til at det stopper med det første. En liten jobb i PS, i et forsøk på og formidle stemning. Pentax k20d SMC Pentax-M zoom 1:2.8-4 40-80mm 80mm 1/1000 sek f8 Iso 400 Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er det slik verandagulvet dit ser ut Melvin, det gjør mitt å. Fin formiddling av det triste været. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Er det slik verandagulvet dit ser ut Melvin, det gjør mitt å. Fin formiddling av det triste været. Takker for kommentaren, været er håpløst for tiden. Ikke mye bruk for verandaen om dagen. Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Stilig - nesten litt abstrakt uttrykk:) Likte dette, - godt formidlet av fuktig tilværelse... men jeg er lei alt regnet! Fem fra meg! mvh/Elisabeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg