Boris Yeltsin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei. Jeg tenkte å lage meg Mac & Cheese til middag i morgen, og har googlet litt etter oppskrifter og fremgangsmåter. Det finnes jo flere forskjellige måter å gjøre dette på, men søker etter noen her med erfaring, som ønsker å dele det med seg. Jeg vil helst ha cheddar ost, og fant ut at ICA selger 100-200g "pakker" med engelsk cheddar til 199kr/kg. Og jeg tenkte å bruke helt standard macaroni, om ikke noen andre har noen innvendinger her. Jeg trenger å vite en "perfekt" oppskrift og fremgangsmåte. Jeg har ildfastform, stekeovn og det som er nødvendig (håper jeg) til å tilberede dette. På forhånd takk Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 det står oppskrift til mac'n cheese bakpå sopps makaroni pakken, Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Jeg kjøpte sopps macaroni og 150g cheddar og lagte en saus av dette. Jeg vet ikke om den skal være tjukk eller ei, denne sausen, men min blei temmelig tjukk. For mye mel kanskje? Det smakte ikke all verden heller, mulig jeg må krydre det litt bedre neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå