AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, høres sikkert rart ut, men jeg tror at lillebroren min er fysisk tiltrukket og rett og blir kåt av kjæresten min. Han er forresten 13 og jeg og kjæresten min er 16 begge to. Hvordan burde vi forholde oss til dette? Postet av anonym: 82e3268a7c099e724dbdbe72371143cd Lenke til kommentar
Populært innlegg TOO TRILL Skrevet 6. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2011 La gutten se på 33 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er lillebror sjæl, men liker ikke akkurat dama til broren min Tror du burde forklare han hva du tror at han er/gjør, og hva du syntes om at han EVT. (EVT JA, for du vet jo ikke? ) er kåt på kjæresten din... Hyl gjerne ut om hva du føler også, så han blir litt "sårbar", hvis man kan si det sånn, og kanskje ikke "tørr" være det lenger? Også kan du jo med det samme prøve å finne en til han? Søstra til dama di eller no? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Synes ikke det høres så rart ut. Så lenge det holder seg innenfor anstendighetens grenser trenger du vel ikke foreta deg noe som helst. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Oh, the lulz. EDIT: Faen, glemte å skrive det jeg egentlig skulle skrive. TS, jeg anbefaler deg å observere litt. Hvis det varer over lang tid bør du kanskje snakke med han om det, men du må innføre emnet subtilt. 13-åringer har ikke noe særlig langt attentionspan generelt sett. Endret 6. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Er lillebror sjæl, men liker ikke akkurat dama til broren min Tror du burde forklare han hva du tror at han er/gjør, og hva du syntes om at han EVT. (EVT JA, for du vet jo ikke? ) er kåt på kjæresten din... Hyl gjerne ut om hva du føler også, så han blir litt "sårbar", hvis man kan si det sånn, og kanskje ikke "tørr" være det lenger? Også kan du jo med det samme prøve å finne en til han? Søstra til dama di eller no? Hehe, både jeg og henne er ganske sikre på dette. Dette er bare noe man føler på en måte. Og det er også mer synlige tegn, dette er enten ved at han pleier å se på henne ganske ofte, og blir ganske lenge i dusjen eller på rommet sitt noen ganger.. Han fikk også synlig ståpikk(han gikk i badebukse) da jeg måtte ta han med til frognerbadet og dama var med, da hun tok på han(ikke beføling altså ).. Kan jo som sagt snakke med han om det, men blir litt sånn kleint og flaut, vet ikke helt hva jeg skal si og gjøre på en måte Postet av anonym: 82e3268a7c099e724dbdbe72371143cd ## quoting av fjernet innlegg redigert bort av ilpostino ## Endret 7. september 2011 av ilpostino waits for Alice 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Hehe kan prøve å finne noen til han. Desverre så har hun bare en lillebror, som er like gammel som min faktisk. Sist gang jeg sjekket så var han ikke bifil Postet av anonym: 82e3268a7c099e724dbdbe72371143cd Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) 13årige gutter er normalt sett hormonbomber som blir kåt av å se på hallodamene på tv, og av lange afrikanerpupper i national geographic. Sånn er det bare, hvis du ikke synes det er greit at han blir kåt av kjæresten din får du bare prøve å være et annet sted med kjæresten din. ## quoting av fjernet innlegg redigert bort av ilpostino ## Endret 7. september 2011 av ilpostino waits for Alice 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Som jeg nevnte tidligere så har ikke 13-åringer noe langt attentionspan, så det går nok over fort. Hvis det fortsetter bør du snakke med ham med det på en måte så det blir minst mulig kleint. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvorfor er du så sikker på at han er kåt og tiltrukket egentlig? Har han boner hver eneste gang han går forbi, eller er nær dama di? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, høres sikkert rart ut, men jeg tror at lillebroren min er fysisk tiltrukket og rett og blir kåt av kjæresten min. Han er forresten 13 og jeg og kjæresten min er 16 begge to. Dette er helt naturlig, og så lenge han ikke tråkker over streken er det da ingenting dere trenger gjøre noe med. Det er hans problem, stakkars liten, og ikke deres. Det kan selvsagt bli litt pinlig av og til, men det går over etterhvert. Geir 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hehe. Pass deg for rakkern sier bare jeg. 3 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det du sier er jo at han ikke skal få lov til å få boner av damen din. Så samt jeg vet kan til og med en 80 år gammel mann fantasere om 10-åringer, uten at dette strider mot noe som helst. Det du eventuelt kan gjøre er å dele henne med han, droppe henne, eller drepe han. (Håper du forstod at den siste var spøk) 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Det du sier er jo at han ikke skal få lov til å få boner av damen din. Så samt jeg vet kan til og med en 80 år gammel mann fantasere om 10-åringer, uten at dette strider mot noe som helst. Det du eventuelt kan gjøre er å dele henne med han, droppe henne, eller drepe han. (Håper du forstod at den siste var spøk) Dele...Når ble insest trekant lov? Postet av anonym: 5a1e2b62c6ee5feb90597953fea7cb32 Lenke til kommentar
Populært innlegg Squinty Skrevet 7. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2011 Sist gang jeg sjekket så var han ikke bifil Sist gang du sjekket? 16 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det du sier er jo at han ikke skal få lov til å få boner av damen din. Så samt jeg vet kan til og med en 80 år gammel mann fantasere om 10-åringer, uten at dette strider mot noe som helst. Det du eventuelt kan gjøre er å dele henne med han, droppe henne, eller drepe han. (Håper du forstod at den siste var spøk) Haha quagmire liker din humor Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Glem alle dumme innlegg om å prate med han. Jeg ville ikke ha sagt en dritt, ettersom det er DU som er sammen med jenta, og dere er tross alt en del eldre enn lillebroren din. Lillebroren din er jo i den perfekte alder for å bli betatt av hvem/hva som helst, og det at han har et øye for en jente som PLUTSELIG trenger seg inn i familien kan du bare le av. Ikke le han opp i trynet da Jeg har liten tro på at du har noe som helst å bekymre deg over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå