clarke133 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei! Skulle akkurat bestille denneog har tenkt til å sette inn en 128gb crucial m4 ssd. Jeg lurer på om det er mulig og i det hele tatt gjøre dette? Og isåfall, hvis det går kan jeg ha hdden og ssden samtidig i? Det er vel også en av de bedre alternativene til pc i den prisklassen? Skal brukes til kontorbruk, film, osv. MEGET lite spill også. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er ikke noe problem. K53 har 1 deksel under som gir tilhang til RAM, nettverkskort og HDD så å skifte er lett. Den har bare 1 slot for HDD så du får kun hatt 1 disk i. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Så jeg kan ikke ha både ssd og hdd i samtidig? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så jeg kan ikke ha både ssd og hdd i samtidig? Det stemmer Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Men på en annen side, trenger jeg ikke noe særlig lagringsplass. Hvor enkelt er det å sette inn en ssd? Og hvis windows 7 kommer ferdiginnstallert på hdden, hvordan får jeg den på ssden? Kan jeg bare bruke samme koden? Endret 6. september 2011 av zclick Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Men på en annen side, trenger jeg ikke noe særlig lagringsplass. Hvor enkelt er det å sette inn en ssd? Og hvis windows 7 kommer ferdiginnstallert på hdden, hvordan får jeg den på ssden? Kan jeg bare bruke samme koden? Dette er et helt annet problem. Prøvde å overføre OS fra disken som kom med min N53SV over til Intel SSD med kloneverktøyet som kom med SSDen. Det funka dårlig gitt. Men jeg hadde uansett windows liggende så.. Å sette i SSD er lett som en plett. Fjerne 2-4 skruer, ta av bakdekselet, HDD er montert med 2-4 skruer til, og så er det en liten flik man drar bakover så kommer HDD ut. så bare gjør man samme prosessen motsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå