U1ven Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Heisann folks, går i år på VG3 og har flyttet sammen med kjæresten i egen leilighet. Min mor har flyttet 40 mil nordover og min far bor i følge Lånekassen 39.7 km fra skolen jeg går på. Ene kravet for bortebostipend er: "Hvis avstanden mellom foreldrehjemmet og skolen er fire mil eller mer hver vei, vil du ha rett til bostipend." Jeg har, siden mor og far ble skilt da jeg var 4 år bodd hos min mor, et hjem jeg vil definere som mitt "foreldrehjemmet". Jeg snakket også med Lånekassen support i løpet av sommerferien og de hadde all tro på at jeg var kvalifisert for å få bortebostipend, selv om min far bor under 40 kilometer fra skolen min. Da spør jeg dere: Er dette et klagegrunnlag, og hvordan klager jeg? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Svarene man får fra lånekassen varierer stort mellom ulike saksbehandlere, så det er ikke overraskende. Vet ikke hva det er du mener med "dette" i forhold til klagegrunnlag, men det skader aldri å få andre saksbehandlere til å se på saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå