Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plastisk Kirurgi

screenman

Anbefalte innlegg

Tenker å ta Plastisk Kirurgi en gang i fremtiden, om jeg ikke blir fornøyd med utseendet med slanking og trening.

Det jeg tenker på da er å ta Plastisk Kirurgi av ansiktet. Ikke bare deler av ansiktet men absolutt hele ansiktet.

Så, det jeg da lurer på er hva prisen ligger på sånn ca for å ta plastisk kirurgi av hele ansiktet?

Er det eventuelt noen andre av dere her som har tatt Plastisk Kirurgi av ansiktet eller andre steder av kroppen?

- Hvordan ble isåfall resultatet?

- Ble du fornøyd?

- Angrer du?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, jeg tok plastisk kirurgi på nesten alt, nese, øyne, øyelokk, ører, pupper, rompe, lepper og kinben.

Det kostet meg rundt 41.000 kr.

Var det verdt det? De første månedene så var det det. Etterhvert ble jeg lei av hvordan jeg så ut, det var bare ikke meg. Så jeg endte opp med å betale enda 31.000 kr for å prøve å gjøre meg om til det jeg så ut før.

Jeg angrer forferdelig. Ikke ta plastisk kirurgi, vi er alle perfekte som vi er! + det er kjempevondt de 2 første ukene etter operasjonen. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...