madman88 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hei, har et merkelig problem jeg får ikke motatt samtaler eller å bli ringt av dette nummeret. Hva kan det skyldes? her er bilde: http://bildr.no/view/968360 hvis man ser på bilde,så ser man at det er en sirkel ved anropstiden hva kan dette bety? Har også kontaktet one call som jeg bruker, samt da telenor som da familie medlemen bruker. Ingen av dem kunne finne noe feil, så da spør jeg om noen har hatt dette problemet tidlgiere eller fått opp det tegnet jeg får opp? som da er en blå sirkel? Endret 7. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kanskje du har blokkert telefonnummeret fra å kunne ringe deg? Funksjon på bla. Samsung- telefoner som kan være litt uheldig....(?) Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Be personen skru av nummervisning på sin telefon og forsøke å ringe deg.... Dersom det da fungerer er det en blokkering på din telefon mot oppringing fra det akruelle nummeret. Verdt et forsøk :-) Lenke til kommentar
reor Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg har også onecall og et merkelig problem med sms. Til alle andre jeg har prøvd kan jeg sende lange sms'er uten problem til en kompis går ikke dette. Der kan jeg maksimalt sende 3 ord i sms'en. Onecall benytter Telenor hvor jeg er fast oppkoblet og kompissen benytter også Telenor. Ved 3 ord går grensen om sendingen lykkes eller ikke. 4 ord. = sendingen misslykkes. Samtale går greit. Endret 6. september 2011 av reor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå