Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nytt bilde av beveren! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildene er tatt i dag tidlig! Det er tredje gang jeg kommer til tjernet og alle gangene har jeg vært heldig ! http://boeeirhe.blogspot.com Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Et fint bilde av beveren hr Helgerud, The vild animal at me is otter ;-) Med hilsen hr Olsson ;-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det ble stilig med den speilingen! Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Hva galt har jeg gjort for å få 1? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lav og god kameravinkel. Ser ut til at fokus treffer bra. Fin komposisjon, tror jeg ville bluret litt i underkant også, for å fremheve beveren enda mer. En sterk 4. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Må jo være artig å sitte å studere og knipse bilder av disse tenker jeg. Har funnet en beverdam selv og skal nok prøve å se om det er noe aktivitet der selv en dag:) Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Takk skal dere ha! Ja det er en skikkelig fin opplevelse og så er bildene bonus! De ser ikke så godt,men har god hørsel. Tidlig om morgenen eller rett etter sola har godt ned er best! Lyset er selvfølgelig en utfordring! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 er jo helt useriøst å gi 1 på dette, det ma du ikke ta alvorlig. Bildet er flott komponert, litt støy er det også men absolutt minimum 3 fra meg :=) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Blir en sterk ener fra meg dette Helgerud;) virklig flott fine farger og god komposisjon. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Heldig er du. Den må like deg. Godt fanget. Morsomt å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg