Gå til innhold

Hvor mange shots?

mo123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4,7% av 50cl = 2,35 cl sprit

37% av 4cl = 1,48 cl sprit

Så du må ha ca 1,5 shots for å få i deg like mye sprit som cideren.

Jeg kan anbefale å ikke drikke noe sterkere enn øl/cider første gangen du drikker, så slipper du å rave sanseløst rundt på knærne og spy utover vennene dine. Enten det eller så må du begrense mengden sprit du har tilgjengelig. Med tanke på høyde/vekt, så tåler du nok ikke spes mye. Max 2dl sprit eller fire bokser cider, så blir du full uten å bli dritings. :p

Lenke til kommentar

Så jeg merker da ingenting av 2 shots?

Hvordan kom du fram til den konklusjonen?

Det jeg har skrevet er basically:

0 shots edru

...

5 shots full

Mellom 0 og 5 shots så har du en effekt, jo nærmere 0 jo mer normal oppførsel, jo nærmere 5 du er jo mer full oppfører du deg. Tipper du merker endel etter to shots, men du har nok fortsatt grei kontroll.

Lenke til kommentar

Så jeg merker da ingenting av 2 shots?

Hvordan kom du fram til den konklusjonen?

Det jeg har skrevet er basically:

0 shots edru

...

5 shots full

Mellom 0 og 5 shots så har du en effekt, jo nærmere 0 jo mer normal oppførsel, jo nærmere 5 du er jo mer full oppfører du deg. Tipper du merker endel etter to shots, men du har nok fortsatt grei kontroll.

Dette kommer jo helt an på hvordan hun tar dem. Om hun deler 6 shots ut over kvelden, kanskje 5 timer burde hun ikke være veldig full. Men igjen, tviler så sterkt på at hun i det hele tatt kommer til å høre etter hva folk her sier, og ender vel før eller siden med at hun spyr, eller noen utnytter henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...