afdsgdfsghrede Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tittelen sier seg vel litt selv... Jeg er altså på jakt etter en butikk i Bergen som selger Windows 7 home premium. Skulle helst hatt tak i det i dag, så vil unngå å bestille på nett. Har sjekket rundt på nettsidene til Elkjøp osv. men finner ingen som sier de har det. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Fjasken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tittelen sier seg vel litt selv... Jeg er altså på jakt etter en butikk i Bergen som selger Windows 7 home premium. Skulle helst hatt tak i det i dag, så vil unngå å bestille på nett. Har sjekket rundt på nettsidene til Elkjøp osv. men finner ingen som sier de har det. Noen som har noen tips? Stikk innom butikken å snakk me di Men syns å huska at det var en butikk som startet opp i bergen tiligt i år eller om det var i fjord husker eg ikkje, studenter som startet bedriften. Se om du finner di Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Elkjøp, Lefdal, Datakjeden osv. Di da di da. Edit: Fjorden baby. Endret 6. september 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå