Vato Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei. Enkelte ganger får jeg "stikk" nederst i magen på venstre side. Har fått bevisst at jeg ikke har chrons eller cølaki, hva ellers kan det være? Har også en hemroide i tarmen. Har hatt tarmbetennelse flere ganger før i år. Lenke til kommentar
SoznA Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei på du. Jeg hadde også en del smerter i beskrevet best som stikk i magen på venstre side. Dette endte for min del opp med fjerning av blindtarmen, så hvis du ikke har fjernet denne enda så ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med legen og be om ultralyd og røngen slik at dette ventuelt ka bli eliminert som årsak. Lenke til kommentar
Vato Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Er det ingen farer ved å fjerne blindtarmen? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er det ingen farer ved å fjerne blindtarmen? Blindtarmen er eit organ som ikkje er i bruk lengre. Rimeleg vanleg operasjon å fjerne den no til dags viss folk har problemer knytta til den. http://www.helsedoktoren.no/pc-143-27-Crohns-sykdom.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå