Fx21 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei, jeg har det problemet at jeg ikke får logget meg inn på steam accounten min. Jeg har prøvd å skrive inn det gamle passordet og de passordene steam-moderatorene har sendt meg (2 ganger). Ingen av delene fungerer. Sååå, hva må jeg gjøre for å få fikset accounten min, tips? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det står vel guides på det her hos Steam? Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Nope. Jeg har fått tilsendt nytt passord fra steam, men det fungerer ikke. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Du har ikke numlock/capslock eller noe sånt på/av da? Ganske åpenbart men har gått på samme tabben selv flere ganger... Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Du har ikke numlock/capslock eller noe sånt på/av da? Ganske åpenbart men har gått på samme tabben selv flere ganger... Forlaget er så åpenbart at det faktisk er bra, men nei. Hadde merket det når jeg skrev inn accounten at caps var på og num finnes ikke på maskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå