Bobbylove Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ønsker tilbakemeldinger på nettsiden min www.dearlady.no Denne er laget ved bruk av Mystore.no så det er begrenset hva jeg får forandret mtp design etc men jeg mottar gjerne tilbakemeldinger på det også. Nettsiden er ikke helt ferdig men føler jeg er klar for litt kritikk Mottar også gjerne små tips og triks dere ser jeg kan gjøre mtp SEO. Endret 19. november 2011 av Hårek Innlegg og tittel var fjernet og erstattet med "løst". Det er mot retningslinjene. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Syns designet kunne ha vært litt mer aktivt etter hvordan man navigerer seg rundt, som f. eks ha en annen bakgrunn på menyboksene, annen farge på tekst eller understrek når man muser over de. Ser det er en bitteliten fargeendring på menyen til venstre, men den er alt for liten. Ellers er det irriterende langt mellomrom mellom prduktbilde og kjøpsknappen, ser ikke helt poenget med så mye mellomrom (bruker Firefox, kan være CSS-feil). Hovedbildet på forsiden ovenfor produktene gir en ugyldig lenke som fører til http://www.dearlady.no/www.dearlady.no . Du mangler en http:/ i en anchor-tag kan jeg tenke meg. Syns også hovedbildet kunne vært helt inntil bordern på høyresiden, den ser nå veldig manplassert ut, Ellers så kan jeg si at jeg er fan av fargene brukt, og det var stilig med en såpass "kald" side med et flott minimalistisk preg, men det er rom for forbedringer. Overall for lite struktur og for mye mellomrom her og der. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Takk, skal ta alt til ettereting å har nå fikset blandt annet annonse link problemet. Er forøverig skjedd endel andre forandringer på siden - Tar gjerne i mot flere tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Så veldig mye bedre ut når du fjernet hullet og gjorde at designet så mer "komplett" ut! Savner dog fortsatt hover underline på navigation menu hehe Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Takk Hva er det? =o Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Mus over menyknappene på denne siden jeg har laget. Det er tydelig merket hvilken side man er på samt hvilken man muser over. Her er det lille PHP-scriptet som er brukt for fastsette designet på akkurat den som er valgt der og da. Ser at du ikke bruker $_GET['p']-system, men det er lett å endre ved å bruke f. eks basename() -funksjonen til PHP <ul> <!-- current site = marked with border-line in css --> <li <?php if($_GET['p'] == null || $_GET['p'] == 'main') echo 'class="current"' ?> > <a href="?p=main" title="Blogg">BLOGG</a> </li> <li <?php if($_GET['p'] == 'media') echo 'class="current"' ?> > <a href="?p=media" title="Media">MEDIA</a> </li> <li <?php if($_GET['p'] == 'kontakt') echo 'class="current"' ?> > <a href="?p=kontakt" title="Kontakt oss">KONTAKT OSS</a> </li> </ul> Og her er CSSen som hører til. Tar jo bare å endrer til noe som passer til ditt design .current { border-bottom: #afefe1 solid 2px; } Endret 13. september 2011 av Occi Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg tenker litt på interaksjonsflyten når jeg sier dette. Hvorfor ha "Logg på" og "Konto" i menyen, når du kunne ha plassert login formen i header under søk? Når bruker er logget på, kan du bytte ut form med en lenke til konto-siden. Jo færre knapper brukeren må trykke på jo bedre! "Samarbeidspartnere" mangler også... samarbeidspartnere. Ellers ser det veldig bra ut. Liker at det er nøytrale farger som fremhever eleganse og ikke minst de avbildede produktene. Lenke til kommentar
PhillipDyhrHobbs Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Hello, Here is the video feedback I made you: http://www.youtube.com/watch?v=riLKpqyd7hM Endret 4. november 2011 av PhillipDyhrHobbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg