hantimilon Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av pulsklokke med gps. Men litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Har sett på Garmin Forerunner 405cx og Forerunner 610. Når jeg først skal kjøpe meg, så har jeg lyst på noe ordentlig. Men hva får jeg egentlig på 610 som jeg ikke får på 405cx? Vet det er touchskjerm på 610 og 1sek gps-tracking. Eventuelt noen andre dere vil anbefale? Alle prisklasser Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har 610 og er storfornøyd, men så har ikke jeg testet noen andre da så kan jo ikke si noe nyttig. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg ville ikke kjøpt 405cx. Den har ikke "digitale havregryn", slike som viser ruten du har gått og gjør at du kan følge ruten detaljert tilbake. Jeg har hatt 305 i mange år og er kjempefornøyd. Min kone har 405cx og den er knotete og kryptisk i forhold. eneste ulempen med 305'en er litt stor og klumpete, men det har aldri plaget meg. Bruker den til løping, sykling, skigåing, fjellturer og mer til. Den har fått masse juling i årenes løp og blitt veldig oppskrapt, men virker fremdeles. Super maskin, virkelig en arbeidshest og en fantastisk treningspartner. Om den skulle gi opp på meg etterhvert kommer jeg til å kjøpe meg en ny 305. De er jo kommet helt ned mot 1000 kroner nå, det er virkelig et røverkjøp. Dersom du vil spandere litt ekstra er vel 310XT et alternativ, men jeg ser ikke noe spesielt behov for den ekstra funksjonaliteten den tilbyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå