Joachim_F Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hackere har stukket av med store mengder Steam-koder. Les hele saken Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ifølge Steams retningslinjer har de en nulltoleransepolitikk overfor brudd på Steams kundeavtale, og retningslinjene sier at Steam vil stenge alle kontoer involvert i slike brudd. Det å aktivere en gavekode fra en ulovlig kilde regnes som et slikt avtalebrudd.Skremmende dette egentlig. Om du har kjøpt mange spill fra Steam så blir de borte om du har i god tro kjøpt en nøkkel på e-bay... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lagre alle produktnøkklene på steam spill. De som ikke trenger steam vil da fungere uten steam Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 er ikke det flere nøkler enn det spillet har solgt til sammen? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg fikk min kode fra en venn på Internett, jeg visste ikke hvorfor, men jeg aktiverte den på Steam, det funket. Men 5 min. etter jeg aktiverte koden leser jeg at kodene er lekket. Det eneste COdemasters, AMD og Valve kan gjøre er å gjøre Dirt 3 Free-2Play. De kan ikek deaktivere eller banne 3 mill. brukere, da vil Steam bare bli fucka opp når noen av de lekka kodene er skaffet på lovlig vis. Mange fikk koden sin fra andre. Så det er umulig at Valve kan vite hvem de skal deaktivere eller banne. Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vel, steam er ikke noen drittsekker til nå i min erfaring, de har f.eks refunda From dust, ikke gjort TF2 p2w etc. De finner nok en løsning! Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg fikk min kode fra en venn på Internett, jeg visste ikke hvorfor, men jeg aktiverte den på Steam, det funket. Men 5 min. etter jeg aktiverte koden leser jeg at kodene er lekket. Det eneste COdemasters, AMD og Valve kan gjøre er å gjøre Dirt 3 Free-2Play. De kan ikek deaktivere eller banne 3 mill. brukere, da vil Steam bare bli fucka opp når noen av de lekka kodene er skaffet på lovlig vis. Mange fikk koden sin fra andre. Så det er umulig at Valve kan vite hvem de skal deaktivere eller banne. Akkurat i dette tilfelle synes jeg ikke Valve burde banne eller deaktivere kontoer i det hele tatt. De burde heller bare deaktivere spillet for de some har aktivert de stjålne kodene. På denne måten vil ingen uskyldige miste kontoene sine, eller bli banna. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Det eneste COdemasters, AMD og Valve kan gjøre er å gjøre Dirt 3 Free-2Play. De kan ikek deaktivere eller banne 3 mill. brukere, da vil Steam bare bli fucka opp når noen av de lekka kodene er skaffet på lovlig vis. Mange fikk koden sin fra andre. Så det er umulig at Valve kan vite hvem de skal deaktivere eller banne. Tja, hvis de har oversikt over hvilke serienummer det gjelder trenger de jo ikke bry seg om hvem som har fått koder av hvem. Om det er riktig å straffe dem ytterligere er jeg ikke sikker på. Endret 6. september 2011 av Aasgaard Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Steam har oversikt, straffe folk som får Koder for et spill random fra forskjellige folk, rett og straffe, hvem vet? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ifølge Steams retningslinjer har de en nulltoleransepolitikk overfor brudd på Steams kundeavtale, og retningslinjene sier at Steam vil stenge alle kontoer involvert i slike brudd. Det å aktivere en gavekode fra en ulovlig kilde regnes som et slikt avtalebrudd.Skremmende dette egentlig. Om du har kjøpt mange spill fra Steam så blir de borte om du har i god tro kjøpt en nøkkel på e-bay... Farlig for Steam også om du kjenner til saksøknings klimaet i USA, er vel heller at de velger å skrive teksten veldig strengt slik at de lettere kan komme seg unna. Om noen får kontoen sin sperret her er det bare å lage mest mulig bråk. Klart spillet selv kan de disable uten problemer. Bør vel også være mulig å ordne nye koder til kunder på ulike måter. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vel, steam er ikke noen drittsekker til nå i min erfaring, de har f.eks refunda From dust, ikke gjort TF2 p2w etc. De finner nok en løsning! Gir Steam refund på spill man ikke er fornøyd med? Hvor kan jeg lese om dette? Lenke til kommentar
E Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 jeg fikk høre at det ikke var hacking men at det var en system feil på amd sine sider som gjorde det mulig for alle å se "sidene" som var laget i demms doname, så var det noe som fant disse kodene. jeg vil heller si at det var amd sin feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå