MissDragonTale Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Heelloo Lurte på en ting Hva liker du(som gutt) en jente gjør sån gennerelt som gjør at du liker henne og hva tenner dere gutter på? Lenke til kommentar
Eju Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Helluuu! Det er så mangt..men et smil fungerer bra som førsteinntrykk 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg internet wizard Skrevet 6. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2011 blowjobs 21 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 For å være litt overfladisk, kan jeg jo si at jeg personlig ser håret først. Jenter med fint langt velstelt hår tenner meg litt. Et fint smil hjelper også godt på. 4 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Godt humør, at hun er seg selv. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Små, søte jenter med briller. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 6. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2011 Det å ta litt initativ har vell aldri skada 18 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvis jeg skal ta det som tenner meg mest, må det bli slanke brunetter med briller. Gaaah. 1 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det meste egentlig, nok med litt utringning 1 Lenke til kommentar
largem Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Et smil og et lurt blikk tar meg med en gang. Og nedtur med jenter som sagger. 3 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Et smil og et lurt blikk tar meg med en gang. Og nedtur med jenter som sagger. Kunne ikke vært mer enig 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Melkesjokoladen Skrevet 7. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2011 Så lenge det er ei jente er jeg fornøyd, og tent! 17 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Små, søte jenter med briller. Åhhja fan 1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er du fin, trenger du ikke gjøre noenting. Er du stygg derimot, kan du kompensere ved å: - ikke gjør deg til et sexsymbol. Er du stygg og feit, så hjelper det ikke med store utringninger, masse lag med foundations og sminke. I noen tilfeller kan det til og med virke mot sin hensikt. - smil mye og le gjerne, vær i godt humør. Det kan gi ekstra utstråling. Utstråling er noe man kan ha selv om man er aldri så stygg. - ikke snakk stygt om dine venninner eller andre folk i det hele tatt. Er du stygg og i tillegg en negativ sur berte, blir du et komplett avfall. Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Er du fin, trenger du ikke gjøre noenting. Er du stygg derimot, kan du kompensere ved å: - ikke gjør deg til et sexsymbol. Er du stygg og feit, så hjelper det ikke med store utringninger, masse lag med foundations og sminke. I noen tilfeller kan det til og med virke mot sin hensikt. - smil mye og le gjerne, vær i godt humør. Det kan gi ekstra utstråling. Utstråling er noe man kan ha selv om man er aldri så stygg. - ikke snakk stygt om dine venninner eller andre folk i det hele tatt. Er du stygg og i tillegg en negativ sur berte, blir du et komplett avfall. Har du sett en person å tenkt at Hun var skikkelig stygg, fy faen altså?? Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hvis du tenker veldig saklig og uten moral, ja. 2 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg liker jenter som har noe for seg, som mener ting. Jeg liker jenter som er morsomme, for de er sjeldne. Jeg tenner på selvsikkerhet, at jenta vet hun er deilig og ikke er redd for å vise seg og sin seksualitet frem for meg ved å for eksempel erte meg frekt. Dette betyr ikke at jenta skal oppføre seg slutty. Jeg tenner på at jenta er interessert i sex og er åpen for å snakke om slike ting. Og sist, men ikke minst, tenner jeg på dat ass og lekkert undertøy Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 litt sjenerte jenter liker jeg å tenne på. Jebter jeg ikke liker å tenne på er høylytte møkkakjerringer slik som Emoel beskrev de. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 For det første heter det "jeg tenner på", ikke "jeg liker å tenne på". For det andre var jeg redd folk skulle misforstå det slik, selv om det absolutt ikke var det jeg mente og jeg til og med presiserte det i min første post. Ser du kun i sort hvitt du? Jeg nevnte ingenting om høylytt. Jeg er heller ikke glad i fyllesvin og skrikeberter. Kjæresten min er en ordentlig, og faktisk ganske sjenert jente. Det er imidlertid ikke en motsetning til det å være bevisst på hva hun vil, at hun ikke er flau over kroppen sin og har glimt i øyet, noe som heller ikke er synonymt med "møkkakjerring". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg