Niklasp Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Razer lanserer nytt mekanisk tastatur. Bli en «lydløs snikmorder» Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fins det relativt lydløse tastaturer til under 400kr? Trenger ikke et mekanisk eller superbra, det kan gjerne gå i ps2 porten, men det må ikke bråke (har fått samboer). Har nå et microsoft wired keyboard til ca 85 kroner som jeg har vært strålende fornøyd med i 5 år. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Mekaniske tastaturer er i alle fall ikke det som er mest kjent for å være lydløst. Flate laptop-aktige tastaturer har ofte lavere lydnivå. Selv er jeg relativt fornøyd med lydnivået på Logitech diNovo Edge for Notebooks - http://www.amazon.com/Logitech-diNovo-Keyboard-for-Notebooks/dp/B001FB55GC - sammenlignet med mitt eldre tastatur. Men mellomromstasten klikker, den er anderledes enn de andre tastene. Har en magefølelse på at tastaturer av ordentlige merker generelt har lavere støynivå enn for 5 år siden. Stikk innom Elkjøp, der får du sikkert testet den dyrere diNovoen og et par andre tastaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg