Joachim_F Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Husker du actionrollespillet Nox? Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Need! Husker jeg rett så kom jeg aldri så langt i dette spillet, men det virket interessant nok. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ahhhhh!!!!! DER ER DET! jissus. broren min spilte ett spill når jeg var liten som jeg aldri fikk lov å røre, men jeg MÅTTE jo prøve det har sett noen som likner og sånt men det er ikke det rette spillet. men her er den! Woooo!!! Den skal kjøpes Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 God gammel klassiker dette :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 vil ha de eldre C&C spillene på gog! Lenke til kommentar
Tore29 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 vil ha de eldre C&C spillene på gog! C&C1, RA og TS er freeware og tilgjengelig over hele Internett. Kult at GoG has relansert Nox Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dette spillet rundet jeg tre ganger, ja! Lenke til kommentar
Onizuka89 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 jeg er fornøyd ^^ blir sikkert bedre å spille dette med lyd ^^ den jeg kjøpte for flere år siden har hatt problemer på begge maskinenen jeg har spilt det på så dett eblir bra ^^ runda alle 3 klassene ^^ Lenke til kommentar
Hvalross1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 GUD dette er så FANTASTISKT bra! Jeg har det på datan og spiller det innimellom. Tror jeg var 11, 12 år eller noe første gang jeg spillte det. Det er rett og slett et utrolig spill! Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Nox på LAN er alltid en suksess, og er sterkt anbefalt for de som ikke har prøvd det! Edit: Fant ikke informasjon om det, noen som vet om den inkluderer patchen med multiplayer coop? Endret 7. september 2011 av Nudel Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Oi. Mener å huske at jeg ikke hadde bra nok PC, og så gikk det i glemmekroken. Kanskje nå, kanskje nå... Lenke til kommentar
Proper Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg var mye mer glad i Revenant enn Nox, men det var den gang. Får prøve dette nå da Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg husker spillet godt, men det var aldri noen innertier i min bok. Husker det plaget meg at hele spillet foregikk i en eneste lang korridor. Lenke til kommentar
Opland Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Morsomt spill dette ja :-), ble lange netter med Capture the flag osv via LAN hos kompiser ;-) Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sick! Husker traileren, den ble spilt hver gang man startet opp Tiberian Sun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå