Blausen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Triangle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Annichen Haugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg synes bildet er nydelig med et behagelig lys men ville kuttet litt over hodet ....fått vekk det lyse partiet !! Det blir mindre luft der men synes det fugerer bedre !! Linjene i togskinnene fører oss opp til fjeset . Det er vel kanskje noe tanken bak dette bildet ? Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Liker bilde veldig godt:) Jeg lurer på hvorfor du har kuttet beina,jeg ville kansje tatt med hele kvinnen,men du har kansje en tanke bak det:) Uansett er bilde nydelig:) Fin stemning. Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 tror nok å ha med hele modellen ville dratt blikket litt vekk fra ansiktet, så bra valg. strålende med linjene som rammer henne inn og fører blikket mo ansiktet, likte også "looken" du har lagd her. klassisk med lilla tonte svartpunkter. ville ha mørknet de øverste hjørnene med en gradert eksponering for å får ansiktet hennes ytterligere fram siden hudtonene er ganske lik deler av bakgrunnen. 4 Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott bilde dette. Liker egentlig det meste her, jeg ville muligens ha klonet bort den hvite stokken som "spidder" modellen. Flott teknikk og etterbehandling. Liker utrykket på modellen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg