Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ingen unnskyldning. Jeg både brukte og fikk briller i militæret. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jo, tydeligvis er det en unnskyldning. Når jeg var i HVU og måtte til den legen på bodin leir her, mente han på at siden jeg ikke så mer eller mindre noen bokstaver på sånn tavle uten briller, så var synet alt for dårlig. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvordan er det med tanke på å stryke på alle testene da? Er jeg rett og slett dømt til å bli tatt inn selv om jeg nekter for harde livet? Dersom du gjør det dårlig på tester, sier du har søvnproblemer, dårlig form o.l, og generelt er lite samarbeidsvillig, vil du ikke slippe militæret, du vil bare begrense mulighetene dine når du kommer inn. Vær innstilt på at du skal inn og forsøk å gjør det beste ut av det. Dersom du ikke blir trekt ut får du bare ta det som en positiv overaskelse senere, da det er langt i fra alle tjenestedyktige som blir kalt inn. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Regnes plattfot som en misdannelse? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det året er mer fornuftig brukt på skole og/eller å tjene penger. Jeg gikk rett fra VGS til høyere utdanning og fullførte en mastergrad et år tidligere enn resten av mitt kull. Da de fullførte sine mastergrader hadde jeg allerede jobbet i et år og opparbeidet meg et forsprang både karrieremessig og økonomisk ift. f.eks. boligsparing. Dimmepenger kan aldri kompensere for det du kan tjene i en hvilken som helst jobb i 9-12 måneder, samme hvor dårlig jobben er. Men, livet handler jo ikke bare om fornuft. Hvis du tror at forsvaret kan være en spennende opplevelse så kan det godt være du er tjent med å dra rent livskvalitetsmessig. Men, ikke dra for å tjene penger(lol) eller for å "tjene landet", dra kun hvis det er noe du vil gjøre for din egen del. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Da har jeg nok kommet frem til det som kan kalles en konklusjon: Hvis jeg blir kalt inn i militæret får jeg bare gjøre det beste ut av det, samtidig som jeg må be for å ikke bli kalt inn. Har mye heller lyst til å dra rundt i verden ett år, så i verste fall blir det året forsinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå