Gå til innhold

Iphone 3 roter vekk SMS'er

Haansi

Anbefalte innlegg

Hei,

Dama mi har et veldig merkelig problem med sin iphone 3/3gs (husker ikke i farten hvilken modell det er)

Vi har jevnlige problemer med at SMS'er "forsvinner" i systemet. Ofte forsvinner meldinger som hun sender, og kommer aldri fram til meg. Samme skjer ofte på meldinger hun skal motta av meg - disse kommer aldri fram.

Jeg har vært i kontakt med vår leverandør, som har gått inn på de spesifikke eksempelene som "forsvinner", og funnet ut at telefonen hennes kvitterer på at den mottar meldingene som aldri dukker opp i tråden. Samme gjelder meldingene som hun sender - telefonen kvitterer til telenor at meldingen er sendt, men dukker aldri opp hos meg.

Ettersom jeg ikke har dette problemet mot andre telefonnummer har jeg begynt å mistenke at dette faktisk er et softwareproblem på hennes telefon, dette mener også leverandør.

Dette skjer uten noen form for regelmessighet. Det kan skje 5-10 ganger på en dag, men ikke skje en eneste gang neste dag. Eksempel var når hun var i oslo i helgen, forsvant minst 10 SMS'er til sammen (frem og tilbake)..

Dagen etterpå når hun kommer hjem til sogn, fungerer alt som det skal og har forsåvidt gjort det siden.

Så det jeg da lurer på er;

Er det noen som har hørt om dette før? Fins det noen som helst mulighet for at det kan være et softwarerelatert problem lokalt på hennes telefon?

Mvh,

Haansi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...