Soak Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jeg har et hovedkort som har en funksjon som heter wake on lan hva er dette? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det kan slå på PC'n når den får data inn på nettverks kortet...Hvis du slår på funksjonen og stiller inn settings da hehe Lenke til kommentar
Soak Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 oki doki tror jeg skjønte det faktisk Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Når du har wake on lan enabla i bios'n din så kan du fra lan sende en spesiel pakke til pc'n din og da vil den så starte Lenke til kommentar
Izex Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Du kan jo vekke den med ADSL og remote administrator program, da kan du hente data ut fra PC'n, eller sende til den. Det er mange bruksområder, men ikke noe Ola Normann bruker. Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hm, jeg har et nettverkskort som står i en PCI-slot som ikke har wake-on-lan funksjon (man må vel uansett koble en kabel til hovedkortet?). Men, når maskinen står i et nettverk, og er skrudd av, slår den seg på når alle de andre maskinene blir slått av... Dette er jo helt sprøtt; hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Sikkert noen som spøker ja. hehe Eller kanskje det er LAN, trollet . den store busemannen som spiser RAMbrikker og driter TPkabler...hehe bare tulla LOZER Lenke til kommentar
Izex Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Sikkert noen som spøker ja. hehe Eller kanskje det er LAN, trollet . den store busemannen som spiser RAMbrikker og driter TPkabler...hehe bare tulla LOZER Sikker på at du tuller? Heeeelt sikker? Crap...nå får ikke JEG sove i natt ihvertfall *grøss* :o Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hm, jeg har et nettverkskort som står i en PCI-slot som ikke har wake-on-lan funksjon (man må vel uansett koble en kabel til hovedkortet?). det er ikke nødvendig med kabel i alle tilfeller. Har sett kort som har "WOL over PCI bussen" elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå