fotogigen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tjeld på vingene. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nydelig lys flott skarphet liker nebbet som gir liv i bildet Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bildet er skarpt akkurat der det trengs! Godt foto. en del støy i bakgrunn som lett kan fjernes i etterbehandling. Jeg ville nok kuttet utsnittet en smule i nedre del. Mvh Engvik Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bra fluktbilde dette her. Skarpt på øyet og hode. Kunne kanskje vært litt mer uskarpt (bevegelse ) på vingene for å illudere fart. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Veldig bra utført!!! Lys,bakgrunn,skarphet. At fugler ligger i øvre del av bildet styrker komposisjonen.! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Et flott skudd - fuglen fint plassert i bilde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott, skarpt og fine farger Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 takk for positive kommentarer! litt forskjellige meninger om kompet her, men jeg tror jeg velger og beholde det slik det er med fuglen plassert i øvre del av bildet... Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 fin skarp bilde af strandskaden Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei. Skarpt der det skal, god komp med flott lys og fine farger, den lille støyen som er på bakgrunnen sjenerer ikke meg. Et godt og vellykket fliktbilde Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott dette, med flott lys og god skarphet. Pluss for skriket Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Helt nydelig bilde, godt fanget. Skarpt og fiint, samt med bevegelse!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg