RAK-foto Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 .... foto! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dette ble riktig bra - fin komposisjon og speilingen gjør bildet ekstra interessant! Lurer på om bildet hadde tjent på å få med hele objektivet i speilingen, men er usikker ..... Alt-i-alt en 5`er fra meg Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Dette ble riktig bra - fin komposisjon og speilingen gjør bildet ekstra interessant! Lurer på om bildet hadde tjent på å få med hele objektivet i speilingen, men er usikker ..... Alt-i-alt en 5`er fra meg TAKK for den utfyllende kommentaren din. Når det gjelder speilingen - der prøvde jeg med hele objektivet, men synes da det ble for mye speiling. RAK-foto Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Et veldig bra bilde, jeg er imponert over hvordan du får så mye ut av så "litte" Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Spesiellt og kreativt bilde. Fin etterbehandling, kunne ønsket at du hadde fått med hele kameraet i speilingen. Godt jobbet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Et veldig bra bilde, jeg er imponert over hvordan du får så mye ut av så "litte" Spesiellt og kreativt bilde. Fin etterbehandling, kunne ønsket at du hadde fått med hele kameraet i speilingen. Godt jobbet. Hei Tusen takk for kommentarene deres på dette litt spesielle bildet. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg