wasco Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Karmøys tak Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Herlige fargetoner og flott dybde bilde som gir lyst til og gå i heia Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 utrolig detaljrikdom her. veldig spessiellt landskap.. nydelig himmel. mangler vel muligens et blikkfang i front av bildet.. fks en speiling av himmelen i en sølepytt eller noe slikt..?? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Får fram detaljene veldig godt her! Bra komp! Flott dybde, spesielle farger på en akseptabel måte her. Ikke helt fortrolig med HDR jeg, men dette var brukbart uansett da! God 4'er! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 For en flott natur som du har fått festet til brikka.Får en nesten høytydelig og mektig følelse av å se på bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Herlige fargetoner og flott dybde bilde som gir lyst til og gå i heia Takk for kommentaren Ja, her har jeg gått å tråkket noen ganger. Seks timer å gå fra hvor jeg bor og opp til denne "toppen" og tilbake igjen utrolig detaljrikdom her. veldig spessiellt landskap.. nydelig himmel. mangler vel muligens et blikkfang i front av bildet.. fks en speiling av himmelen i en sølepytt eller noe slikt..?? Kunne kanskje vært noen mer i forgrunden ja, men det er ikke stort mer en stein og lyng her oppe Får fram detaljene veldig godt her! Bra komp! Flott dybde, spesielle farger på en akseptabel måte her. Ikke helt fortrolig med HDR jeg, men dette var brukbart uansett da! God 4'er! Takk for kommentaren... Du var litt snillere med meg i dag PS - dette er ikke HDR For en flott natur som du har fått festet til brikka.Får en nesten høytydelig og mektig følelse av å se på bildet. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Et flott bilde av den fine naturen vi har her på øya, liker veldig godt denne behandlingen du har gitt bildet her:)for meg er CS5 det samme som gresk he he Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott bilde av vårt velkjente turterreng - nydelige farger her. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 flot bilde og en flot gåtur du var på Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vakkert av lyngheien. Brukte du klatreutstyr på veien opp? Synes du har et vellykket, og ikke for utpreget HDR, med de gode kontrastene dette gir. Veldig bra jobbet. En sterk 4. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Et flott bilde av den fine naturen vi har her på øya, liker veldig godt denne behandlingen du har gitt bildet her:)for meg er CS5 det samme som gresk he he Takk for kommentaren Du behersker nå Photoshop CS3, så da er jo ikke sprenget opp til CS5 så stor Flott bilde av vårt velkjente turterreng - nydelige farger her. Takk for hyggelig kommentar flot bilde og en flot gåtur du var på Tusen takk Vakkert av lyngheien. Brukte du klatreutstyr på veien opp? Synes du har et vellykket, og ikke for utpreget HDR, med de gode kontrastene dette gir. Veldig bra jobbet. En sterk 4. Ja her måtte det klatreustyr og oksygentilførsel til for å komme opp i disse svimlende høydene Takk for kommentaren, men dette er ikke HDR Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Takk for kommentaren... Du var litt snillere med meg i dag PS - dette er ikke HDR Ooops! Beklager det med HDR, er ikke så bevandret innen disse redigerings/bildebehandlingsgreiene så det går litt i surr..... (men jeg SKAL lære dette jeg også....) PS! Og snill er jeg alltid, bare ikke så godt synlig hele tiden.... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vakkert og malerisk Wasco, virklig severdig. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott stemning og god dybde i bilde. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Fantastisk flott dette. Suverene farver. Jeg har ikke peiling på hvordan du gjør dette men ser unektelig imponerende ut. Hm..hva er tregrensen her da-14 m.o.h.- Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Vakkert og malerisk Wasco, virklig severdig. Takk for hyggelig kommentar Flott stemning og god dybde i bilde. Takk for hyggelig kommentar Fantastisk flott dette. Suverene farver. Jeg har ikke peiling på hvordan du gjør dette men ser unektelig imponerende ut. Hm..hva er tregrensen her da-14 m.o.h.- Takk for kommentaren Hvordan jeg gjør det? Drar i noen spaker her, og noen andre der - og etter hvert blir det noe av det Som du ser befinner jeg meg her laaaaangt over tregrensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg