Tove Iren Torland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gulløye (Døgnfluer ) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så det er slik de ser ut på nært hold! Dette ble riktig bra - finner ingenting jeg vil endre på - en 5`er fra meg Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg liker fargemetringen her! God bakgrunn. Plasseringen i billedflaten er også grei. Det mangler litt DOF til å gjøre det store inntrykket på meg. Ser nesten ut som lysforholdene under fotograferingen var litt svak. Skarpheten kan også forbedres. En stødig hånd må trenes Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Trodde først det var briller jeg.... Neida, fint dette! Artig å se på. En tanke uskarpt muligens, ellers en fin komp da! God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dette er god makro. Med så stor blenderåpning kan ikke dybdeskarpheten bli større.Komp sitter bra. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kan du forklare hva doff er? Insektene er begge to i fokusplanet dvs at begge to er like langt fra kamera og gjør her at hele insektet blir skarpt. Det fremhever bildet. God bakgrunn og farger! Likte godt kompet!!! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ser ut til at fokus sitter der det skal. Fine farger og bakgrunn. Tror jeg ville vridd bilde ørlite til høyre, for å få strået til å gå gjennom begge hjørnene. Godt jobbet, skulle likt å se de i en større versjon Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott bilde, Tove Iren Muligens litt ute av fokus. Fin komp og flotte, duse fargetoner. Insektene er imidlertid ikke døgnfluer, men en liten vårflueart Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Herlige fargetoner og fint lys. Mangler litt på skarpheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg