trumic Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hvilket av hovedkortene mener dere gir mest for pengene? Lurer litt fordi jeg vurderer og kjøpe ny pc og på hovedkort-siden er jeg ganske usikker på hvilket kort som gir mest for pengene. Takker for svar! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Dette kommer veldig an på hva du skal bruke PC'en til. Selv ville jeg valgt et nForce2 basert kort for AMD XP (priser fra ca 5-600,-) eller I865P basert kort for Intel P4, (priser fra ca 900,-) De mest populære merkene er ASUS og ABIT, etterfulgt av MSI og EPOX. Her er et tips til et raskt og billig system: Abit NF7 V2.0 AMD Athlon XP2500+ TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack Seagate Barracuda 7200.7 80GB IDE Totalt Kr 3 399,00 inkl. mva fra www.komplett.no Tror dette er "basispakken" som gir mest for pengene nå om dagen. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 du må si om du skal ha AMD eller Intel. til AMD er det Abit nf7-s v.2.0 som gir mest for pengene Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 det nye lanparty kortet ville jeg sagt om man skal ha til AMD... ingenting vondt og si om det.. Har bra erfaringer med kt600 fra msi også star* ----------- 1600+ Pal. 256 ddr msi k7t266-pro-a nec 40x cdrw mod (dvd) pioneer slot in dvd 16x 105s sony 17" aero cool; the phantom WD Caviar 80 (new design) --------------------------------- Lenke til kommentar
trumic Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 xp2500+ er sikker. vipper litt i mellom abit nf7, asus A7N8X deluxe og epox 8RDA+ Hva er forskjellen på 8RDA+ og 8RDA3+? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Abit NF7-S V2.0 gir klart mest for pengene. God overklokker er den også. Kjøp Abit, eller kan du kjøpe min 8RDA+. Staljin Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 det nye lanparty kortet ville jeg sagt om man skal ha til AMD...ingenting vondt og si om det.. Har bra erfaringer med kt600 fra msi også Er ikkje det lanparty kortet relativt dyrt? Jo høgere pris, jo mindre får du for penga (spesielt med tanke på at eg tipper at fleire abit og/eller asus kort yter bedre til 400kr mindre) Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 kortet er faktisk meget dyrt ( rundt 1500,-) Men det fikk 6- her på forumet og jeg er knakendes fornøyd.. Det følger så siinsykt mye med i bundle pakken og det har masse ekstra finesser jeg ikke har sett før i allefall.. men det er sant det du sier, mange andre billigere kort som får jobben gjort like bra om ikke bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå